سرلشکر موسوی:

ارتقاء سطح رفاه و معیشت کارکنان از برنامه‌های مهم ارتش است

تهران (پانا) - فرمانده کل ارتش در دیدار با کارکنان گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) گفت ارتقاء سطح رفاه و معیشت کارکنان از مهمترین برنامه‌های ارتش است و پیگیری‌های همه جانبه‌ای در این زمینه صورت گرفته است.

کد مطلب: ۱۳۵۷۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
ارتقاء سطح رفاه و معیشت کارکنان از برنامه‌های مهم ارتش است

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) با فرماندهان و کارکنان این یگان دیدار کرد.

وی در این دیدار، جدیت در انجام ماموریت‌ها و تکالیف را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: رعایت نظم و انضباط، جدیت در کار و برنامه ریزی و آموزش لازم و ضروری است و منافاتی با رأفت و مهربانی ندارد، بلکه نظم و انضباط و جدیت در کار همراه با رأفت و مهربانی، تأثیر گذار است.

فرمانده کل ارتش همچنین به پیگری‌های لازم در بحث معیشت کارکنان اشاره کرد و گفت: از برنامه‌های مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتقاء سطح رفاه و معیشت کارکنان بوده و حمایت‌های همه جانبه‌ای در حال پیگیری است و در این راه برنامه ریزی‌های لازم انجام شده است.

در دیدار فوق، تعدادی از فرماندهان و مسئولان بخش‌های مختلف در دیدار چهره به چهره گزارشی از روند کاری و وضعیت موجود در زمینه‌های مختلف ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار