رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران :

فعالیت خودروهای با پلاک شهرستان در شهری دیگر غیرقانونی است

تهران (پانا) - رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران گفت کسانی که میخواهند به حرفه مسافربری مشغول شوند باید پلاک شهر مقصد را دریافت کنند در غیر این صورت غیرقانونی است.

کد مطلب: ۱۳۵۷۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت خودروهای با پلاک شهرستان در شهری دیگر غیرقانونی است

سید جعفر تشکری هاشمی ،رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران در یک گفت و گوی رادیویی بابیان این که حدود ۱۵ سال است که پلاک‌های هر فرد بر اساس محل سکونت تعریف میشود؛ اما باتوجه‌به شرایط سال‌های اخیر در ارتباط با وضعیت اشتغال و معیشت، بسیاری از مردم از شهرستان‌ها به تهران کوچ کرده و به مسافربری مشغول‌اند گفت : کسانی که میخواهند به این حرفه مشغول شوند باید پلاک شهر مقصد را دریافت کنند و خلاف آن غیرقانونی است. وقتی خودرویی وارد محدوده طرح ترافیک میشود باید عوارض پرداخت کند و وقتی آن را پرداخت نکرد و ورود غیرمجاز داشت، وارد شهرستان خودش شده و نقل‌وانتقال خودرو و پرداخت عوارض در سامانه‌های آن شهر انجام میشود که باز هم تخلفات پنهان میماند.

عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران یادآور شد: برخی نقاط در تهران رانندگان به‌صورت گروهی از شهرستان آمدند و به فعالیت مشغول‌اند. باید ساماندهی شوند و پلاک شهرستان مقصد را دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار