۴۷۰ فروشنده موادمحترقه ازسوی پلیس دستگیر شدند

تهران (پانا) - سخنگوی فراجا با تاکید بر اینکه پلیس در چهارشنبه آخر سال تا جایی که آسیب عمومی و اجتماعی برای مردم حادث نشود همگام با شهروندان است، گفت: هنجارشکنان بدانند در مواجهه با اقداماتی که برای سلامت روان و جسم شهروندان خطرآفرین باشد، پلیس برخورد قاطعانه می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۵۶۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
۴۷۰ فروشنده موادمحترقه ازسوی پلیس دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: پلیس در چهارشنبه آخر سال تا جایی که آسیب عمومی و اجتماعی برای مردم حادث نشود همگام با شهروندان و سهیم در شادی آنان خواهد بود و نگاه به این حوزه کاملا اجتماعی است.

وی با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان عزیز کشورمان با کنترل و مدیریت هیجانات آنی، هم از خطرات احتمالی پیشگیری کنند و هم پلیس را یاری کنند، ادامه داد: با وجود تمامی هشدارها، تبشیر و انذار پلیس، متاسفانه طبق آخرین آمار واصله تا صبح سه‌شنبه، بیش از ۱۵ نفر از هموطنان عزیزمان جان خود را بر اثر هیجانات کاذب و شادی‌های لحظه‌ای از دست داده‌اند.

سخنگوی فراجا ادامه داد: هنجارشکنان باید بدانند و آگاه باشند در مواجهه با اقداماتی که برای سلامت روان و جسم شهروندان خطرآفرین باشد، قاطعانه برخورد و آنان تا پایان تعطیلات، مهمان اجباری پلیس و دستگاه قضا خواهند بود.

منتظرالمهدی گفت: انتظامی کشور با افزایش گشت‌های سواره، پیاده، محسوس و نامحسوس، برای جلوگیری از حوادث تلخ و آسیب به محافل گرم خانوادگی در آستانه سال نو؛ در سطح شهرها مستقر و اجرای ماموریت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام نیز با کنترل مبادی ورودی و بسترهای فروش واقعی و مجازی مواد محترقه خطرآفرین با افزایش ۴۳ درصدی کشفیات مواد پرخطر مواجه و در این خصوص بالغ بر ۴۷۰ نفر بازجویی و دستگیر شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار