ایران استوار، ۴۴ سال افتخار

کرمانشاه (پانا) - در راهپیمایی 22 بهمن با شعار ایران استوار، 44 سال افتخار مردم غیور، شهید پرور و همیشه در صحنه کرمانشاهی بار دیگر حماسه آفریدند و برگ دیگری از افتخارات انقلاب را ورق زده و با حضور وصف‌ناپذیر خود، حماسه ماندگار جهاد و مقاومت را در پرتو ولایتمداری برای جهانیان به نمایش گذاشتند.

کد مطلب: ۱۳۴۷۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
ایران استوار، ۴۴ سال افتخار

ی های کرمانشاهی در گفت و‌گو با پانا، هدف خود را از شرکت در راهپیمایی حمایت از رهبر و شهدا اعلام کردند.

‌محمد زنجانی خیاط، سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه نیز عنوان کرد: با توجه به دشمنی هایی که در این سال ها برای تخریب چهره نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است، حضور پرشور مردم در این راهپیمایی نشان خواهد داد که نظام جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه غنی مردم می تواند آینده روشنی را پیش رو داشته باشد.

وی بیان کرد: در این راهپیمایی برنامه هایی همچون تئاتر عروسکی و سرودن سرود سلام فرمانده به زبان کردی از جمله برنامه های کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده است.

معاون آموزش ابتدایی استان کرمانشاه نیز در رابطه با تأثیر راهپیمایی مردم بر جامعه خاطرنشان کرد: ما در تربیت دانش آموزان به دنبال تربیت تمام‌ساحتی هستیم و یکی از مهمترین ساحت‌های ما، ساحت سیاسی- اجتماعی است. مسلماً با این حضور هم دانش آموزان را با فعالیت های گروهی و اجتماعی آشنا می‌کنیم، هم هویت ملی و اجتماعی شان را می شناسند و هم با داشتن این برنامه ها آنها را با این موارد نه به صورت تئوری، بلکه به صورت عملیاتی آشنا می کنیم.


دانش آموز خبرنگار: تبسم عطایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار