مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس:

سواد دیجیتال به معنای مهارت فنی داشتن نیست

پردیس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت سواد دیجیتال فقط به معنای مهارت فنی داشتن در این حوزه نیست، بلکه مواردی مانند هنجارهای اجتماعی و عادت‌های فردی را که به‌دنبال پدید آمدن این نوع فناوری و با هدف‌های خاصی ایجاد شده است، دربر می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
سواد دیجیتال به معنای مهارت فنی داشتن نیست

محمد فروتن در کارگاه آموزشی سواد دیجیتال اظهار کرد: نظر به اینکه در عصر حاضر، مخصوصا دوران پساکرونا کودکان و دانش‌آموزان زمان بیشتری را صرف استفاده از وسایل هوشمند می‌کنند، هدایت و هدفمندشدن زمان حضور آنها در فضای مجازی باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: با عنایت بر تغییر نیازهای کودکان و دانش‌آموزان و رسالت آموزش و پرورش، در رفع هر چه بیشتر و بهتر نیازهای آنها، کارگاه‌های آموزشی استفاده از نرم‌افزارهای تولید محتوای مورد تایید آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس تصریح کرد: با مشارکت آموزش و پرورش و جلب مشارکت خیرین تلاش بر تجهیز امکانات هوشمند مدارس برای استفاده دانش آموزان در حال انجام است.

فروتن گفت: سواد دیجیتال فقط به معنای مهارت فنی داشتن در این حوزه نیست، بلکه مواردی مانند هنجارهای اجتماعی و عادت‌های فردی را که به‌دنبال پدید آمدن این نوع فناوری و با هدف‌های خاصی ایجاد شده است، دربر می‌گیرد.

گفتنی است، این کارگاه در در دبستان غیردولتی دکتر حسابی شهرستان پردیس برگزار شد.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار