استان البرز کاندید طرح اجرای پایتخت کتاب ایران شد

کرج (پانا) - ششمین جلسه‌ اجرای طرح «پایتخت ایران» با حضور مشاور فرهنگی، اجتماعی استاندار البرز و جمعی از مسؤولان استانی در مرکز شماره 1 کانون کرج، برگزار شد و این استان کاندید طرح اجرای پایتخت کتاب ایران شد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
استان البرز کاندید طرح اجرای پایتخت کتاب ایران شد

نرمین کریمی، کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به کاندید شدن استان البرز برای انتخاب پایتخت کتاب ایران در هشتمین دوره‌ اجرای این طرح، تاکنون جلساتی به ریاست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی این طرح و با حضور و عضویت نهادهای مختلف فرهنگی حوزه‌ کتاب استان برگزار شده که قرار است هر بار یکی از ادارات کل، میزبانی این نشست‌ها را بر عهده بگیرند.

کریمی افزود: فاطمه علیپور، مسئول مرکز فرهنگی،هنری شماره 1 کانون کرج در این نشست به تشریح طرح فرآیند محور، کتاب و کتابخوانی پرداخته و مسؤولان حاضر در این برنامه از نمایشگاه آثار تولیدی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این مرکز دیدار کردند.

گفتنی است اردشیر آل عوض، مشاور فرهنگی، اجتماعی استاندار، سرپرست کانون پرورش فکری و مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی و جمعی از معاونان و کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، شهرداری، حوزه‌ هنری و کارشناس فرهنگی کانون البرز در این نشست حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار