در پاسخ به پانا؛

سلاجقه: جای سوال است که چرا هنوز قاتل محیط‌بان نجفی دستگیر نشده است

تهران (پانا) - رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه سازمان از هیچ قصوری در پرونده قتل محیط‌بان برومند نجفی نمی‌گذرد، گفت جای سوال است که چرا قاتل محیط‌بان نجفی هنوز دستگیر نشده است.

کد مطلب: ۱۳۰۶۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
سلاجقه: جای سوال است که چرا هنوز قاتل محیط‌بان نجفی دستگیر نشده است

علی سلاجقه صبح امروز در نشست خبری خود در پاسخ به سوال پانا درباره پرونده قتل محیط‌بان برومند نجفی و پیگیری‌های سازمان برای دستگیری قاتل این محیط‌بان اظهار کرد: در فاز اول برای این پرونده، حکم اعدام صادر شده بود که با اقدامات صورت گرفته حکم اعدام در دیوان عالی کشور شکسته شد. بحث ما این بود که از خانواده مقتول عفو و بخشش بگیریم. در این زمینه در محل زندگی خانواده مقتول حضور پیدا کردم که در این جلسه پدر مقتول حضور نیافت. جلسه مفصلی با دادستان، قضات، وکلا و ذی‌نفوذان داشتیم. پرونده به جاهای خوبی کشیده شد. بعد از جلسه هم تماس تلفنی با پدر مقتول داشتم و صحبت‌ها به‌گونه‌ای بود که بحث عفو صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: متاسفانه از طرف مقابل تحریک‌هایی صورت گرفت و محیط‌بان نجفی در فضایی دلخراش به قتل شهادت‌گونه رسید. در شرایطی به قتل رسید که تحت حفاظت بود. حتما باید دستگاه‌های مسئول پاسخگو باشند و شفاف‌سازی کنند. دادگاه باید پاسخگو باشد و درخواست کردیم گزارشی به ما ارائه دهند که هنوز ارائه ندادند.

سلاجقه تصریح کرد: با قوه قضاییه نشست‌هایی برگزار شد. آخرین نشست هفته قبل بود که با حضور وکلای پرونده و وکیل سازمان برگزار شد. در حال پیگیری هستیم. اگر قصوری باشد از آن نمی‌گذریم زیرا قتل شبه شهادت یک محیط‌بان برای ما سنگین است. هنوز جای سوال است که چرا هنوز قاتل دستگیر نشده است. مکاتباتی با وزیر کشور و قوه قضاییه صورت گرفته و تکالیف خود را باید در این زمینه انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار