تکذیب خبری با موضوع رد مصوبه مجلس درباره طرح صیانت در مجمع تشخیص

تهران (پانا) - روابط عمومی مجلس شورای اسلامی خبری با موضوع رد مصوبه مجلس درباره طرح صیانت در مجمع تشخیص مصلحت نظام را تکذیب کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تکذیب خبری با موضوع رد مصوبه مجلس درباره طرح صیانت در مجمع تشخیص

به‌ گزارش خانه ملت، بازی رسانه‌ای جدید علیه مجلس این بار با موضوع رد مصوبه مجلس درباره طرح صیانت در مجمع تشخیص مصلحت نظام که متأسفانه از سوی برخی رسانه‌ها بدون صحت سنجی بازنشر و منتشر شده است.

از ساعاتی پیش مطلبی در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور مبنی بر رد مصوبه مجلس درباره طرح صیانت در مجمع تشخیص مصلحت نظام پخش شده است که در خصوص این مطلب خلاف واقع، ذکر چند نکته الزامی است:

اول اینکه در بدنه همین خبر منتشر شده در فضای مجازی هیچ اشاره‌ای به طرح صیانت نشده که نشان دهنده غلط بودن تیتر و عدم ارتباط آن با طرح موسوم به صیانت است.

دوم اینکه تاکنون به صورت رسمی اعلام نشده است که چنین مصوبه‌ای در مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شده است یا خیر و حتی در صورت صحت این خبر؛ مصوبه‌ای که ادعا شده در مجمع تشخیص مصلحت نظام رد شده، ارتباطی به طرح صیانت ندارد بلکه طرح «اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری» است که مرتبط به نظارت دیوان عدالت اداری بر شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی بوده و هیچ ارتباطی به طرح صیانت ندارد.

سوم اینکه مجلس به طور کلی مصوبه‌ای درباره طرح صیانت نداشته است تا بخواهد مجمع تشخیص مصلحت نظام آن را رد یا تأیید کند که این مساله نیز نشان دهنده خلاف واقع بودن محتوای منتشر شده است.

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی ضمن تکذیب این خبر، تمامی رسانه‌ها را به انتشار اخبار صحیح در خصوص مصوبات و طرح‌های مجلس دعوت می‌کند و آماده است درباره موضوعات مهم مشورت‌ها و اطلاعات فنی لازم را به رسانه‌ها ارائه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار