برگزاری جلسات هدایت تحصیلی ویژه 58 دانش‌آموز موسسه دارالاکرام قم

قم (پانا) - مدیر موسسه خیریه دارالاکرام قم از برگزاری جلسات هدایت تحصیلی ویژه 58 دانش‌آموز پایه نهم تحت پوشش این موسسه در پایان سال تحصیلی جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسات هدایت تحصیلی ویژه 58 دانش‌آموز موسسه دارالاکرام قم

منوچهر دهشیری، مدیر موسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع) شعبه استان قم در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: انتخاب رشته تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه یکی از مهم ترین اهداف موسسه دارالاکرام است که بر اساس علاقه مندی ها و توانایی های دانش آموزان و همچنین شرایط محیط و اجتماع انجام می پذیرد.

وی افزود: بهره گیری از مشاورین تحصیلی دبیرستان، رشته های شاخه کاردانش و فنی و حرفه ای برای دانش آموزان علاقه مند به کارهای عملی، تاثیر بسزایی در انجام هر چه بهتر فرایند هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم متوسطه دارد.

دهشیری ادامه داد: موسسه دارالاکرام که مدیریت تحصیلی دانش آموزان مستعد تحصیل فاقدسرپرست موثر را برعهده دارد، هدایت دانش آموزان به مناسب ترین شاخه یا رشته تحصیلی بر اساس استعداد و علاقه آنها و به تناسب امکانات و نیازهای کشور را تحت عنوان هدایت تحصیلی انجام می دهد و این رویه چند سالی است که به منظور هدفمند کردن انتخاب رشته در موسسه دارالاکرام شعبه قم از اهمیت ویژه ای نیز برخوردار بوده و همواره مورد حمایت جدی موسسه قرار می گیرد.

مدیر موسسه خیریه دارالاکرام قم در تشریح برگزاری جلسات هدایت تحصیلی دانش آموزان، عنوان کرد: اولین جلسات هدایت تحصیلی درسال 1400-1401 برای 58 دانش آموز دختر و پسر کلاس نهم ازطرف موسسه دارالاکرام شعبه قم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و سازمان آموزش فنی و حرفه ای، در هنرستان کارودانش دخترانه فخری و هنرستان فنی و حرفه ای پسرانه شهید چمران به صورت جداگانه و با حضور مدیران هنرستان ها و کارشناسان برگزار شد.

وی افزود: در پایان هر جلسه و پس از پرسش و پاسخ، دانش آموزان و والدین از کارگاه‌های موجود بازدید کردند که مورد استقبال بی نظیر خانواده ها قرار گرفت و در پایان ضمن پذیرایی شماره تلفن مشاورین مناطق آموزش وپرورش دراختیار دانش آموزان قرار گرفت.

وی در پایان، از همکاری و همفکری مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و مدیران مناطق با موسسه دارالاکرام تقدیر کرد.

یادآور می شود: علاقه مندان جهت ارتباط با مؤسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل (ع) و معرفی دانش آموز، مددکار، بانی، حامی و همیار در تمام زمینه ها باشماره ۹۱۲۵۵۱۲۹۶۸, شمارهای02532915919 و02532901985 ونرم افزار مهربانی مراجعه کنند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار