دوره آموزشی کارگاهی آشنایی با مبانی نظری و روش‌های علمی رهبری یادگیرنده در فضای آمیخته برگزار شد

ضرورت بهره‌برداری از فضای مجازی به بهترین شکل در دنیای واقعی

تهران (پانا) - نخستین جلسه دوره آموزشی کارگاهی، آشنایی با مبانی نظری و روش‌های علمی رهبری یادگیرنده در فضای آمیخته به میزبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت بهره‌برداری از فضای مجازی به بهترین شکل در دنیای واقعی

عضو قرارگاه حکمرانی در تربیت فناورانه در خصوص اهداف اصلی برگزاری این دوره گفت: با توجه به پشت سرگذاشتن دوران کرونا و آشنایی معلمان و دانش‌آموزان با فضای مجازی در این دوران، متخصصان تعلیم و تربیت بر این اعتقاد هستند که برگشت به دوران قبل از کرونا ممکن نیست و باید از فضای مجازی به بهترین شکل در دنیای واقعی و در زمان آموزش‌های حضوری بهره‌برداری کرد.

حمیدزاده درباره انتخاب۴۰ نفر از معلمان مقاطع و پایه‌های مختلف شهر تهران برای شرکت در این دوره آموزشی اظهار کرد: این دوره برای حصول نتیجه درخصوص روش رهبری یادگیرنده‌محور در فضای آمیخته است و انتظار داریم نتایج دوره آموزشی توسط شرکت کنندگان در قالب فیلم مستند شود و پس از بررسی دوره آموزشی و به دست آوردن نتایج لازم، این دوره برای کل کشور تعمیم خواهد یافت.

گفتنی است این دوره به طور فشرده، به منظور آشنایی معلمان و مدارس، با مبانی و مهارت‌های لازم، در یک تیم محدود، چابک و محافظت‌شده طراحی شده و قصد آن الگوسازی برای سایر استان‌های کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار