وزیر فرهنگ در هفتصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی:

ارتقای کیفی و کمی برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا (ع) ضرورت دارد

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ در هفتصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور که صبح امروز در این وزارتخانه برگزار شد، بر ضرورت ارتقای سطح کمی و کیفی برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا (ع) تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای کیفی و کمی برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا (ع) ضرورت دارد

به گزارش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در این جلسه که با پیش دستور گزارش فعالیت های فرهنگی دهه کرامت با تاکید بر بنیاد امام رضا (ع) برگزار شد، با تاکید بر این مطلب افزود: اقدامات اخیر بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) برای برپایی باشکوه جشنواره امام رضا(ع) که چندی پیش آیین پایانی نوزدهمین دوره آن در مشهد مقدس برگزار شد، قابل تقدیر است.

وی گفت: این بنیاد با برپایی جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) اتفاق عظیمی در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری با محوریت مباحث دینی رقم زده است. رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور در عین حال تصریح کرد: مشارکت بیش از یک میلیون نفر در بخش کتاب این جشنواره یکی از مصادیق اعتلای این رویداد به شمار می آید.

امام رضا (ع) محور وفاق و همبستگی در سراسر کشور است اسماعیلی ادامه داد: کانون محبت امام رضا(ع) محور وفاق، همبستگی و همدلی اقشار مختلف از سراسر کشور است.

وی تاکید کرد: باید به این موضوع با محوریت همبستگی به عنوان یک نعمت بزرگ الهی بنگریم تا بتوانیم با هم‌افزاییِ ظرفیت نهاد‌های مختلف و تشکل‌های مردمی به ارتقای سطح کیفی و کمی رویدادهایی مانند جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) کمک کنیم.

گفتنی است، بررسی عملکرد اجرایی و فرآیند برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در پیش دستور کار هفتصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور قرار داشت. در این جلسه که با حضور سیدمجید امامی دبیر شورا برگزار شد، ضمن تشریح مجموعه اقدامات و فعالیت های نوزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع)، برخی از اعضا دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را ارائه کردند. یادآور می شود، در پایان این جلسه با حضور وزیر فرهنگ از تعدادی از کتاب های جدید بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار