سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا:

مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی فرهنگیان تا 15 تیرماه است

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی فرهنگیان تا 15 تیرماه است و ضرورت دارد فرهنگیان اطلاعات خود را در سایت مربوطه وارد و ثبت‌نام کنند تا مشمول بیمه شوند.

کد مطلب: ۱۲۸۹۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی فرهنگیان تا 15 تیرماه است

سیدسعید مقدم‌زاده در گفت‌و‌گو با پانا درباره روند ثبت‌نام بیمه تکمیلی فرهنگیان اظهار داشت: «براساس بخشنامه ابلاغی، ثبت‌نام از اول تیرماه آغاز و استقبال خوبی از آن شده است. همچنین آخرین آمار فرهنگیان ثبت‌نام شده اعم از اصلی و تبعی بیش از 620 هزار نفر است.»

وی تعداد تقریبی بیمه شده‌های فرعی را 323 هزار و بیمه شده‌های تایید شده توسط منطقه را بیش از 148 هزار نفر تاکنون عنوان کرد.

سرپرست اداره‌کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: «همچنین خدمات درمانی بیمه دانا از اول تیرماه قابل ارائه بوده و همزمان با روند ثبت‌نام تاکنون بیش از ۱۰۰۰ فقره معرفی‌نامه برای ارائه خدمات درمانی اعم از بستری، پاراکلینیکی و سایر موارد برای فرهنگیان صادر شده است.»

مقدم‌زاده ادامه داد: «مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی فرهنگیان تا 15 تیرماه است؛ ضروری است فرهنگیان متقاضی بیمه تکمیلی با مراجعه به آدرس اینترنتی https://apps1.dana-insurance.ir اطلاعات خود و افراد تحت تکفل را در سامانه ثبت کنند. بر این اساس روش ورود به درگاه ثبت‌نام، با نام کاربری و رمز عبور پیش‌فرض مطابق بخشنامه ارسالی به مناطق، امکان‌پذیر خواهد بود.»

وی همچنین درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان فرهنگی بیان کرد: «با توجه به پیشنهاد آقای اسکندری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص تجمیع بیمه شاغلین و بازنشستگان بطور کلی با در نظر گرفتن منابع، موانع و مقدورات از هر طرحی که باعث رضایت‌مندی کارکنان چه شاغل و چه بازنشسته شود، استقبال می‌کنیم اما تصمیم‌گیری در این خصوص در سطوح بالاتر اتفاق می‌افتد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار