رئیس سازمان نهضت سوادآموزی خبر داد

تولید محتوای آموزشی و نونگاشت برای دوره‌های سوادآموزی

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به جایگاه تولید محتوا در این سازمان، کسب رتبه هجدهم در بین 170 دستگاه را نشان از فرآیند خوب در سازمان دانست.

کد مطلب: ۱۲۸۹۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
تولید محتوای آموزشی و نونگاشت برای دوره‌های سوادآموزی

علیرضا عبدی در یازدهمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان با اشاره به اهمیت استقرار دولت الکترونیک، کسب رتبه هیجدهم در بین سازمانها را کارنامه خوبی در دولت الکترونیک دانست و اظهار کرد‌: کسب رتبه در دوره‌های اخیر ارزیابی دولت الکترونیک نشان از فرآیند خوب در سازمان را دارد وخوشبختانه احراز رتبه 18 بین 170 دستگاه کشو و نیز کسب رتبه دوم در بین دستگاه های آموزشی بعد از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، بیانگر تلاش شبانه‌روزی همکاران است.

وی افزود: براساس قوانین و مقررات، تکالیف در حوزه توسعه و استقرار دولت الکترونیک برای تمام دستگاه های اجرایی تعیین شده و وظیفه پایش و نظارت بر اجرای آنها به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محول شده است. لذا ما نیز باید به طور متناسب به سمت هوشمندسازی و ارائه نتایج خدمات سازمان برویم که خوشبختانه قدم‌های خوبی هم برداشته شده است و نتایج در ارزیابی دولت الکترونیک قابل لمس است.

معاون وزیر و رئیس سازمان در ادامه به موضوع محتوای آموزشی و نو نگاشت‌های انجام شده برای دوره سوادآموزی و دوره تحکیم از سوی همکاران دفتر پژوهش و تولید محتوا اشاره کرد و ادامه داد: نظرسنجی از مخاطبان و آموزش دهندگان در خصوص محتوای آموزشی بسیار ارزشمند است و باید جمع‌بندی نظرسنجی در این جلسات بیان شود و همچنین برنامه ریزی برای برگزاری دوره های آموزشی توانمندسازی حتی برای همکاران سازمان نیزلازم و ضروری است.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی، در بخش دیگر از صحبت‌های خود خواستار مشخص شدن تغییرات انجام شده در کتاب‌ها شد و گفت: تغییرات در کتاب‌ها به صورت شفاف مشخص و بیان شود و این تغییرات به سمع و نظر حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌آقا قرائتی هم برسد.

معاون وزیر و رئیس سازمان در پایان تاکید کرد: همه ما تلاش کنیم سازمان را پویا و در حال حرکت و روبه‌جلو نگه داریم و قطعاً در این راستا هرگونه تغییرات لازم درفرآیندها را انجام خواهیم داد.

گقتنی است در ابتدای این جلسه مشهدی عباسی مدیرکل دفتر تولید و محتوا، گزارشی از اجرای آزمایشی نونگاشت کتاب‌های دوره سوادآموزی و تحکیم و راهنمای تدوین این کتاب‌ها بیان کرد و نامجومنش مدیرکل دفتر نظارت، سنجش و ارزشیابی نیز گزارشی از نتایج نهمین دوره ارزیابی دولت الکترونیک کشور در سال 1401 ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار