مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

کسب رتبه اول تیم فوتسال فرهنگیان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر از کسب رتبه اول تیم فوتسال فرهنگیان اسلامشهر در جریان مسابقات فوتسال فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب  رتبه اول تیم  فوتسال فرهنگیان اسلامشهر

اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: مسابقات فوتسال فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با شرکت ۲۱ تیم از مناطق مختلف ،به میزبانی شهرری برگزار شد.

وی افزود: با بازی‌های درخشان تیم فوتسال فرهنگیان آموزش و پرورش اسلامشهر و با پشت سر گذاشتن مقتدرانه حریفان خود، این تیم در فینال توانست با نتیجه دو بر صفر تیم فوتسال رباط کریم را شکست دهد و مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

قنبری تصریح کرد: تیم فوتسال فرهنگیان آموزش وپرورش اسلامشهر برای دومین سال متوالی توانست مقام نخست این بازی‌ها را کسب کند و به بازی‌های کشوری که در سال جاری در شهر شیراز برگزار خواهد شد، راه یابد.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر این موفقیت را به قهرمانان، مسئولان تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر، مربیان و خانواده ورزشکاران تبریک گفت و خاطرنشان کرد: کسب پیروزی‌های پیاپی و امید بخش توسط تیم فوتسال فرهنگیان آموزش وپرورش اسلامشهر و صعود مقتدرانه به بازی‌های کشوری با همت و عزم اراده تمامی بازیکنان، کادر فنی و تحت مدیریت کارشناس مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر محقق شده است.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار