ترافیک سنگین عصرگاهی در ۷ محور پایتخت

تهران (پانا) - معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد و از ترافیک نسبتا سنگین عصرگاهی در هفت محور خبرداد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک سنگین عصرگاهی در ۷ محور پایتخت

سرهنگ محمد رازقی درخصوص وضعیت ترافیک عصرگاهی شهر تهران اظهارکرد: درحال حاضر وضعیت ترافیکی پایتخت به گونه‌ای است که با توجه به شروع بار عصرگاهی در معابر بزرگراهی شهر، رعایت قوانین و مقررات برای کاهش مخاطرات رانندگی الزامی است.

وی ادامه داد: در بزرگراه حکیم، در مسیر شرق به غرب و در محدوده یادگار امام، در بزرگراه همت و مسیر شرق به غرب آن در محدوده بعد از یادگار امام، مسیر شرق به غرب خیابان آزادی بعد از میدان انقلاب و قبل از میدان آزادی، خیابان انقلاب در مسیر غرب به شرق و بعد از پل روشندلان تا زیرگذر میدان امام حسین، بزرگراه شهید چمران از مسیر شمال به جنوب در ابتدا در چندین مقطع و در ادامه بزرگراه نواب بعد از تونل توحید و در نهایت بزرگراه شهید مدرس از مسیر جنوب به شمال پرترافیک هستند.

رازقی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود این وضعیت تا ساعات اولیه شب ادامه داشته باشد، گفت: با توجه به وجود شرایط نسبتا سنگین ترافیکی، خواسته ما از رانندگان این است که صبر و حوصله بیشتری داشته باشند و سرعت مطمئنه و مجاز را در دستور کار قرار دهند. همچنین رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی می‌تواند ضامن ایمنی رانندگان و تردد مطمئن و کم‌خطر شود. همچنین توصیه می‌شود که رانندگان از غیرضروری در ساعات پیک ترافیک پرهیز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار