معاون آموزش متوسطه وزیر دردهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی:

تولید محتوای الکترونیکی، بستر توسعه عدالت آموزشی است

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تولید محتوای الکترونیکی را بستری برای توسعه بیشتر عدالت اجتماعی آموزشی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تولید محتوای الکترونیکی، بستر توسعه عدالت آموزشی است

محمدمهدی کاظمی در آیین اختتامیه دهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی در اردوگاه شهید باهنر تهران، با مهم برشمردن تولید منابع آموزشی و محتوای الکترونیکی، گفت: در راهکار 9-3 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، توسعه مشارکت بخش‌های دولتی و غیردولتی در تولید مواد آموزشی با تأکید بر بسته‌های آموزشی و در راهکار 17-3 بکارگیری محتوای الکترونیکی بیان شده است.

وی افزود: ضمن اینکه در زیست بوم جدید که در آن هستیم، اهمیت رسانه و تکنولوژی، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، تکنولوژی‌های جدید در عرصه تولید محتوا مطرح است؛ لذا ضرورت دارد که توجه بیشتری به تولید محتوای آموزشی داشته باشیم.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تأکید دارم که اگر این جشنواره‌ها برگزار می‌شود در واقع کار اصلی ما بعد از آن شروع می‌شود و آن، رساندن این محتوا به دست مخاطبین اصلی خود است. سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به تنهایی نمی‌تواند این امر را محقق سازد. اینجاست که باید از ظرفیت سایر معاونت‌ها و بخش‌ها استفاده شود.

کاظمی توجه به عدالت آموزشی را بسیار مهم دانست و افزود: موضوع تولید محتوای الکترونیکی می‌تواند بستری برای توسعه بیشتر عدالت اجتماعی آموزشی باشد. شبکه ملی رشد و شاد به‌عنوان بسترهای اجرایی تولیدات الکترونیکی محسوب می‌شوند و می‌توانند بهترین تولیدات را توسط معلمان و خبرگان عرصه‌ی تولید محتوای الکترونیکی منتشر کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار