وزیر آموزش و پرورش در آیین ارسال تجهیزات به مدارس عشایری استان فارس اظهار کرد:

ایجاد فرصت آموزشی برابر برای دانش‌آموزان عشایر با ارسال تجهیزات نوین آموزشی

تهران (پانا) - باحضور وزیر آموزش و پرورش، نهمین مرحله تجهیزات آموزشگاهی و هدایای دانش‌آموزی به مدارس مناطق عشایری استان فارس ارسال شد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد فرصت آموزشی برابر برای دانش‌آموزان عشایر با ارسال تجهیزات نوین آموزشی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری در آیین ارسال تجهیزات آموزشی به مدارس عشایری استان فارس گفت: به تعبیر امام راحل، عشایر به عنوان ذخایر انقلاب هستند و ارسال تجهیزات نوین آموزشی، فرصت های آموزشی برابری را بین دانش آموزان عشایر ایجاد و عدالت آموزشی را برقرار می کند.
وزیر آموزش و پرورش از همه مسوولین ادارات، نهادها و ارگان های استان فارس، که یاریگر آموزش و پرورش عشایر هستند تقدیر کرد و گفت: از برنامه های آموزش و پرورش توجه جدی به مناطق محروم، عشایری و مرزی کشور است و در همین راستا قرارگاه نصیب برابر آموزشی را ایجاد کرده ایم تا با برنامه ریزی هایی که انجام می‌دهد، زمینه های ایجاد عدالت آموزشی در این مناطق را فراهم کند.
عضو کابینه دولت مردمی با اشاره به اینکه عشایر نقش ویژه‌ای در تولید ناخالص ملی کشور دارند، اظهار کرد: نقش عشایر در تولید ناخالص ملی کشور با وجود جمعیت کم آن ها، بسیار پررنگ است اما این نقش دیده نمی شود، لذا باید با توجه ویژه به آموزش کودکان عشایر زمینه‌های توسعه و پیشرفت این بخش مهم از جامعه را فراهم آوریم

مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس نیز در این مراسم گفت: این تجهیزات شامل اقلام آموزشی، پرورشی، اداری و هدایای دانش آموزی به ارزش اعتباری 120میلیارد ریال است.
بهنام حیدری گفت: این تجهیزات و هدایا درقالب سی دستگاه خودروی نیسان و یک دستگاه کامیونت، به نمایندگی های چهارگانه عشایری در استان فارس ارسال می گردد.
مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس گفت: این تجهیزات به منظورآمادگی کامل و برنامه ریزی مناسب و اجرایی نمودن موفق پروژه مهر برای سال تحصیلی جدید و تامین امکانات و تجهیزات کلاسی و آموزشی و همچنین هدایا و نیازمندی های دانش آموزان، در موعد مقرر تحویل مدارس عشایری استان خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار