ساخت کنترلر هوشمند توسط هنرجوی رشته الکترونیک شهرستان امیدیه

امیدیه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه از ساخت کنترلر هوشمند توسط هنرجوی رشته الکترونیک شهرستان امیدیه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
ساخت کنترلر هوشمند توسط هنرجوی رشته الکترونیک شهرستان امیدیه

احمدرضا کرایی با اعلام این خبر به پانا گفت: ساخت دومین پروژه محور تحت عنوان کنترلر توسط حسین جاری، هنرجوی هنرستان فنی شهید اتابک شهرستان امیدیه باعث افتخار و خرسندی بوده و تلاش و خلاقیت این هنرجو قابل تحسین است.

در ادامه فخرالدین مودت، مدیر هنرستان فنی و هیات امنایی شهید اتابک شهرستان امیدیه و مدیر این پروژه در خصوص نحوه کارکرد این کنترلر بیان کرد: این دستگاه کنترل‌کننده دستگاه‌ها از راه دور و بدون اینترنت و سیم است، به طوری که فرد در هر نقطه از این سیاره باشد با ارسال اس‌ام‌اس به دستگاه می‌تواند دستگاه‌هایی را که به آن وصل است را خاموش و روشن کند به طور مثال من به دستگاه دستور می‌دهم رله یک روشن R1Onو برای خاموش کردن می‌نویسیمR1 Off این دستگاه با هر شماره‌ای دستور نمی‌گیرد به جز آنهایی که معرفی شده‌اند و این کنترلر با نرم افزار (آر دینو) طراحی شده است.

مودت یادآور شد: با این دستگاه می‌توان خانه‌ها را به‌صورت هوشمند مدیریت کرد و فرایند کار را برای استفاده از دستگاه‌ها برای کاربران آسان‌تر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار