مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد اردیبهشت و خرداد ماه برگزار شد

تهران (پانا) - مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد اردیبهشت و خرداد، (دوشنبه، 2 خرداد) در باغ زیبا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد اردیبهشت و خرداد ماه برگزار شد

در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر، مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد اردیبهشت و خرداد، دوشنبه دوم خرداد با حضور سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان، مهدی افصلی رئیس هیئت مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت، حسن ریاحی موسیقیدان و عضو هیئت مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت، محمود فرهنگ عضو هیئت امنا موسسه هنرمندان پیشکسوت، خانواده های زنده‌یادان عزت‌اله مهرآوران و کریم اکبری مبارکه و هنرمندان پیشکسوت متولد اردیبهشت و خرداد در باغ زیبا برگزار شد.

تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی و کلیپ آزادسازی خرمشهر آغازبخش این مراسم صمیمی و پرشور بود.

در بخشی از این مراسم از خانواده‌های زنده‌یادان استاد عزت‌الله مهرآوران و استاد کریم اکبری مبارکه در اولین سالروز تولد پس از آسمانی شدنشان ، تجلیل شد و هنرمندان پیشکسوت حاضر در سالن دقایقی ایستاده خانواده این دو هنرمند فقید را تشویق و یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

عظیمی در ابتدا با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت : در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر هستیم و جا دارد یادی کنیم از رزمندگان ، ایثارگران و شهدای آن دوران که اگر رشادت آنان نبود ما امروز نمیتوانستیم این مراسم را با آرامش و امنیت برگزار کنیم .

سید عباس عظیمی با اشاره به نام اعضای فقید موسسه گفت: هیچ زمانی خانواده‌های استادان آسمانی از ما جدا نیستند بلکه حس وظیفه و مسئولیت بیشتری نسبت به این عزیزان داریم. استادان مهرآوران و مبارکه بسیار در حمایت و پیشبرد اهداف موسسه کمک کردند و مطمئن هستم که روح این دو بزرگوار در کنار ما هست.

عظیمی ادامه داد : موسسه این افتخار را دارد که وارد 10 سالگی شروع به کار خود شود .ده سال پیش با یک کاغد و از صفر شروع کردیم ، ولی با همت و حمایت شما هنرمندان پیشکسوت، موسسه رشد کرد و رفته رفته مورد اعتماد اعضای خود قرار گرفت.

عظیمی گفت: با توجه به عادی شدن شرایط کرونایی کشور سعی می‌کنیم همچون گذشته برنامه های موسسه را برای جشن ها ، سفرها ، برگزاری نمایشگاه ها و فعالیت های مرتبط با انتقال تجارب ، شروع یا پر رنگ تر کنیم .

عظیمی از حمایت های دکتر اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین مربوطه برای کمک به موسسه قدردانی و با اشاره به نامه هنرمندان پیشکسوت به رئیس محترم
جمهوری اسلامی و قول مساعد دکتر رئیسی ، اظهار امیدواری کرد اتفاقات و خبرهای خوبی ، به ویژه درخصوص راه اندازی سفرها و همایش های گروهی به نقاط مختلف ایران در راه باشد .

بداهه خوانی استادان قاسم رفعتی, داود فیاضی و علی رستمیان ، همچنین اجرای قطعه مخالف خوانی تعزیه توسط استاد مرتضی صفاریان ، نی نوازی ، شعر خوانی استاد محمد علی بهمنی و شعر طنز استاد ناصر فیض ، اجرای کوتاه محسن میرزاعلی و صحبت های تعدادی از پیشکسوتان و تاکید بر حمایت از موسسه هنرمندان پیشکسوت از جمله اتفاقات این جشن بود .

محمدرضا تبریزیان،علی ژکان،امین سلطان‌خواه،سیدقطب‌الدین صادقی،ذبیح‌اله شهبازی،جلیل عندلیبی ،قاسم رفعتی،مهدی شاه‌محمدیان،ایرج راد ،رضا صفایی‌پور، سید محمد موسوی،فرزانه کابلی،مریم نشیبی،اکبر رحمتی،عباسعلی براتی‌پور، داود فیاضی،سیامک بنایی ،غلامحسین محمودی،محمدهادی جمالی،اصغر فریدی ماسوله ،صفا آقاجانی،حسین محجوبی،حمید انگجی،علیرضا درویش‌نژاد،جواد انصافی،حسن پیران،جهانگیر رجبی‌خواه،محمد فلاح‌مراد،محمد تقی‌شاهرخ،احمد طالبی‌نژاد،منوچهر نوح‌سرشت،داود فتحعلی بیگی،علی صفری،علی نعمتی،مهری شیرازی،جهانگیر الماسی،فریدون شهبازیان،شهین پزشکی،محمدرضا خاکی ،محسن شاندیز ،هادی منتظری ،زیداله طلوعی ،محمدرضا جعفری بهنام،اکرم‌السادات حسینی،یوسف صمدی بهرامی، زهره شکوفنده،حسین فخیمی،بهناز‌ ذاکری،ناصر فیض،محمدرضا رحمانی لشگری و سیدعباس روحانی از هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار