علیرضا دبیر: ۸۰ درصد فعالیت‌های کشتی تا شهریور است اما بودجه نداریم

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون کشتی با تاکید بر این که بنایی برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک ندارد گفت: ۸۰ درصد فعالیت‌های کشتی تا شهریور است اما بودجه نداریم.

کد مطلب: ۱۲۸۱۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا دبیر: ۸۰ درصد فعالیت‌های کشتی تا شهریور است اما بودجه نداریم

به گزارش مهر، علیرضا دبیر که زودتر از دیگر اعضای مجمع محل آکادمی را ترک کرد، گفت: رای‌ام را زودتر نوشتم و بیرون آمدم چون در فدراسیون مهمان دارم و کارم واجب‌تر است، رای خودم را به امانت سپردم.

وی تصریح کرد: رفیق آن است که حرفش را بزند نه این که بگوید می‌خواستم بگویم. من قبلا هم گفتم که انتخابات کمیته را اسفندماه برگزار کنید. اگر این اتفاق رخ داده بود الان چند ماه جلوتر بودیم.

دبیر با بیان اینکه اسمم را روی برگه رای نوشتم، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم بحث ساعی درست و کارشناسی بود و تعیین زمان رای دادن از اختیارات مجمع هست.

وی یادآور شد: اولویت برای ما و دولت و ورزش، باید المپیک باشد. اگر با نگاه المپیکی جلو برویم، موفق می شویم. حتی مسابقات جهانی از المپیک فاصله زیادی دارد. برای خیلی از رشته‌ها، بازی‌های اسلامی مهم است و باید این را لحاظ کرد.

دبیر تاکید کرد: دولت تا الان بودجه را ابلاغ نکرده و منتطرش هستیم. بالای ۸۰ درصد فعالیت‌های ما تا شهریور است. تاکنون چهار رویداد داشتیم اما برای 12 اعزام بودجه نداریم.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا برای انتخابات کمیته ملی المپیک ورود خواهد کرد یا خیر گفت: تا الان تصمیمی برای حضور در انتخابات کمیته ندارم و کشتی برایم واجب‌تر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار