آغاز رقابت نقل و انتقالاتی پرسپولیس و سپاهان

تهران (پانا) - مشکل دروازه بانی پرسپولیس و سپاهان اصفهان در فصل گذشته باعث اهمیت این موضوع برای جذب سنگربان مطمئن از اروپا شده است.

کد مطلب: ۱۲۸۰۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز رقابت نقل و انتقالاتی پرسپولیس و سپاهان

به گزارش مهر، رقابت‌های هفته بیست وهشتم لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار می‌شود که قهرمانی استقلال قطعی شده است اما رقابت برای دومی بین پرسپولیس و سپاهان اصفهان ادامه دارد.

رقابت بین دو رقیب سنتی در حالی ادامه دارد که مدیران هر دو باشگاه تلاش‌های خود برای بستن تیمی قدرتمند در تابستان سال جاری را آغاز کرده اند.

رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با وجود تکذیب‌های چند روز اخیر این باشگاه مذاکره برای جذب بازیکنانی نظیر علیرضا بیرانوند را آغاز کرده است. با این حال علاوه بر پرسپولیس تیم‌هایی همچون سپاهان و گل گهر سیرجان نیز در پی جذب بیرانوند هستند.

پرسپولیس و سپاهان علاوه بر درخواست برای جذب بیرانوند، دنبال پیام نیازمند نیز هستند تا گلر فصل گذشته پورتیموننزه پرتغال را به خدمت بگیرند. این در حالی است که نیازمند بر خلاف بیرانوند هنوز تصمیم به بازگشت از اروپا نگرفته است اما مشتریان پر و پا قرص خود را در فوتبال باشگاهی کشور دارد.

باید دید رقابت بین دو باشگاه در بیرون از مستطیل سبز برای جذب بازیکنان مد نظر سرمربیان خود به کجا ختم می‌شود. آیا سپاهان مثل فصل گذشته که شهریار مغانلو را از چنگ پرسپولیس در آورد امسال هم دروازه بان لژیونر مورد نظر سرخپوشان را جذب کند یا این بار رضا درویش خواهد توانست جنگ جذب بازیکن ملی پوش را از محمدرضا ساکت مدیر عامل سپاهان ببرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار