سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

انسان‌ها مانند گنجی هستند که باید توسط معلمان شناسایی و شکوفا شوند

نیشابور (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی در گردهمایی مدیران مدارس سمپاد در نیشابور گفت انسان‌ها مانند گنجی هستند که باید توسط معلمان شناسایی و شکوفا شوند.

کد مطلب: ۱۲۷۹۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
انسان‌ها مانند گنجی هستند که باید توسط معلمان شناسایی و شکوفا شوند

سید‌امیر شوشتری با تاکید بر اهمیت مدارس سمپاد، آن را یک امانت در دست فرهنگیان دانست و گفت: انسان‌ها مانند گنجی هستند که باید توسط معلمان شناسایی و شکوفا شوند و در واقع امروز جهاد تبیین که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند، در دست من و شماست که باید با بینش و بصیرت و اهداف تعیین شده در سند تحول بنیادین، توطئه های دشمن را شناسایی و راه های مقابله با آن را برای نسل جوان و نوجوان تشریح کنیم.

شوشتری افزود: ما باید اهداف خود را به درستی و در مسیر اهداف فرهنگی و ساحت‌های کامل تربیتی، تعریف کنیم و در ارتباط با دانش‌آموزان، خودسازی و تشخیص درست وظایف به گونه ای عمل کنیم که الگوی مناسبی برای دانش‌آموزان باشیم.

معاون مدیر‌کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور نیز گفت: بر خود لازم می‌دانم از زحمات تمام عزیزانی که مقدمات این نشست و گردهمایی را فراهم کردند، قدردانی کرده و از این دورهمی علمی بتوانیم بهره کافی و مناسب را ببریم.

علیرضا کلیدری افزود: همه ما به نیکی می‌دانیم که اگر به آموزش، نگاه یک طرفه و انتقالی داشته باشیم همانند حوضی است که فقط اندکی آب درون آن ریخته‌ایم اما اگر به آموزش و پرورش به معنای واقعی بیاندیشیم، آن را مانند یک چشمه جاری می‌بینیم که اثرات آن برای همیشه ماندگار است.

وی ادامه داد: یقینا در عصر توسعه دانایی، انسان‌های متفکر و خلاق، پیروز و موفقند و این موضوع سرلوحه مدارس سمپاد بوده و خواهد بود.

کلیدری خاطرنشان کرد: نیشابور سرزمین بالنده مردان و زنانی است که نام و آوازه آن در تاریخ ماندگار شده است.

عظمت لایه‌های عمیق علمی، فرهنگی، هنری، ادبی و تاریخی از این شهر یک تابلوی چشم‌نواز ایجاد کرده است که آثار و جاودانه‌های آن تا ابد ماندگار خواهد بود که بزرگانی همچون عطار، خیام و فضل ابن شاذان را در خود پرورانده است.

علاوه بر توفیقات فراوان و بی‌شمار کسب شده، دانش‌آموز نیشابوری از این مدارس موفق به کسب رتبه ششم کنکور شد که این توفیق حاصل برنامه‌ریزی مدارس سمپاد بود.

در پایان این جلسه از دانش آموزان حافظ کل قرآن کریم تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار