با ابلاغ وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت

آغاز فعالیت دبیرخانه کشوری بزرگداشت روز دختر در آموزش و پرورش قم

قم(پانا)- دبیرخانه دائمی برنامه‌ریزی و بزرگداشت سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر با ابلاغ وزارت آموزش و پرورش و با استقرار در اداره کل آموزش و پرورش استان قم رسما آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت دبیرخانه کشوری بزرگداشت روز دختر در آموزش و پرورش قم

آیین آغاز به کار رسمی دبیرخانه دائمی برنامه ریزی و بزرگداشت حضرت معصومه (س) با حضور زهرا پناهی روا مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان و رئیس ستاد برنامه ریزی و بزرگداشت حضرت معصومه(س) در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش قم برگزار شد.

«پناهی روا» در این آئین طی سخنانی اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش به عنوان متولی بیش از ۷ میلیون دانش آموز دختر و هزاران معلم و دانشجومعلم از جامعه دختران کشور، نقش مهم و اثربخشی در ترویج و اشاعه سیره حضرت معصومه (س) و تدارک برنامه ریزی های شایسته و مستمر و دائمی دارد.

وی با اشاره به نزدیکی سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: این برنامه در سال جاری برای اولین بار اتفاق می افتد و امیدواریم این اقدام مبارک بصورت پایدار و موثر ادامه یابد.

«علیرضا رحیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز عنوان کرد: تشکیل و مسئولیت دبیرخانه دائمی برنامه ریزی و بزرگداشت حضرت معصومه (س) را از افتخارات خود می دانیم و با مدد از کریمه اهل بیت(س)، تمام توان و تلاش خود را برای ایفای شایسته برنامه ها در این زمینه متمرکز خواهیم کرد.

وی افزود: در شرایط فعلی برنامه ریزی و تدابیر لازم برای جامعه دختران دانش آموز از موضوعات حساس و ضروری است که به برکت نام این بانوی بزرگ باید بر آن بطور عمیق و دقیق اندیشیده شود.

در این جلسه معصومه سادات بهرامی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش قم در امور بانوان و دبیر دبیرخانه دائمی بزرگداشت روز دختر، نمایندگانی از معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش، رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قم، قرارگاه ۱۹ دی سپاه، اداره کل تبلیغات اسلامی، شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان، مشاور امور جوانان اداره کل آموزش و پرورش قم و مشاوران و صاحب نظرانی از حوزه های مرتبط، برنامه ها و پیشنهادات خود را در مورد موضوع جلسه بیان کردند.

در آئین فوق، حکم وزیر آموزش و پرورش مبنی بر انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش استان قم به عنوان رئیس دبیرخانه دائمی برنامه ریزی و بزرگداشت حضرت معصومه(س) توسط «زهرا پناهی روا» تقدیم «علیرضا رحیمی» شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار