رئیس سازمان دانش‌آموزی استان همدان:

سازمان دانش‌آموزی، بعنوان یک نهاد توانمند تربیتی در نظام تعلیم و تربیت کشور است

همدان (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی استان همدان بمناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی طی پیامی این سالروز را به پیشتازان و مربیان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۷۸۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی، بعنوان یک نهاد توانمند تربیتی در نظام تعلیم و تربیت کشور است

رضا میرزایی، رییس سازمان دانش آموزی استان همدان با تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی در این پیام گفت: 21 اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی بعنوان یک نهاد توانمند و ارزشمند تربیتی در مجوعه بزرگ نظام تعلیم و تربیت کشور است.

ماموریت سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی دانش آموزان است، به گونه ای که آنها در این سازمان علاوه بر رشد همه جانبه شخصیتی، از یک سبک زندگی ایرانی اسلامی برخوردار شوند و مهارت های زندگی را بخوبی فرا بگیرند، چرا که اولین ماموریت مدرسه تربیت دانش آموزانی است که بتوانند در آینده نزدیک در عرصه‌های مختلف کشور را مدیریت کنند و آماده سازی دانش آموزان از همین حالا و در کف مدرسه و با برنامه ریزی‌های مدون، پیگیر و مناسب انجام می‌شود.

سازمان دانش آموزی ضمن جاری کردن روحیه نشاط و امید در مدارس، نسلی اخلاق مدار، امیدوار، قانونمند، مشارکت جو و دین باور تلاش دارد با ترویج روحیه جهادی برای پیشرفت کشور گام بردارد و زمینه دستیابی نسل جوان را به مراتبی از حیات طیبه در ابعاد فردی، اجتماعی و جهانی فراهم آورد.

سازمان دانش آموزی با بهره مندی از ظرفیت های بزرگی همچون مجلس دانش آموزی، مجامع اعضا و مربیان و خبرگزاری پانا، تلاش می کند دانش آموزان را در این بسترهای مناسب یاری کند.

برگزاری مراسم 22 بهمن، 13 آبان، مانور زلزله، درختکاری، مانورهای تشکیلاتی پیشتازان، ثبت و جذب مربیان و دانش آموزان پیشتاز و دخالت موثر دانش آموزان در تمام این فعالیت ها گوشه ای از فعالیت های چشمگیر سازمان دانش آموزی است.

برگزاری اردوهایی در شهرستان ها، استان و کشور باهدف تمرین فعالیت های گروهی و جمعی و ایجاد روحیه نشاط و امید هم یکی از برنامه های شاخص سازمان دانش آموزی است.

اکنون در سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی فرصت را مغتنم شمرده و با قدردانی از اقدامات و تلاش های تمامی مربیان پرتلاش سامان این روز را صمیمانه به همه مربیان، مدرسان و دانش آموزان پیشتاز، خبرگزاری پانا، مجلس دانش آموزی، مجامع اعضا و مربیان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه الهی توفیقات روزافزون همه عزیزان را مسالت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار