سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه معرفی شد

ارومیه (پانا) - در مراسمی و با حکم مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی، منوچهر اسکندری به عنوان سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه معرفی شد

در این مراسم، با حضور معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان، از «منصور جوادی» سرپرست سابق مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه تقدیر و «منوچهر اسکندری» به عنوان سرپرست جدید این مدیریت معرفی شد.

میرصادق جامعی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در این مراسم عنوان کرد: هفته معلم فرصتی مغتنم برای پاسداشت رسالت خطیر معلمی در بستر نهاد مقدس تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه معلمان معماران قلب‌ها و فرداپردازان جامعه هستند؛ افزود: گفتمان سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با رویکرد تربیتی به عنوان یک سند راهبردی و نقشه راه در اولویت نظام تعلیم و تربیت قرار دارد.

جامعی خاطرنشان کرد: جوهره اصلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش است اجرایی شدن این سند اولویت نظام تعلیم و تربیت است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بیان کرد: معلم از نظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یک شخصیت فرهیخته در جامعه است.

وی گفت: پایبندی به اصول انقلاب اسلامی در کنار تخصص و تعهد مهمترین ملاک در انتخاب مسوولان آموزش و پرورش استان است.

این مقام مسئول گفت: ارتقا شاخص‌های آموزشی و پرورشی در حوزه آموزش ابتدائی در دستور کار قرار دارد.

اسکندری، سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه نیز گفت: همدلی و آرامش در محیط کار از ویژگی های شاخص مجموعه آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه است.

وی افزود: مجموعه آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه همچون گذشته با قوت در راستای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت تلاش مضاعف خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار