تجدید میثاق فرهنگیان و دانش‌آموزان کوهرنگ با آرمان‌های شهدا

کوهرنگ (پانا) - آیین میهمانی‌ لاله‌ها به مناسبت‌ گرامیداشت هفته معلم در گلزار شهدای گمنام‌ شهر چلگرد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۶۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تجدید میثاق فرهنگیان و دانش‌آموزان کوهرنگ با آرمان‌های شهدا

در این مراسم که به مناسبت بزرگداشت هفته مقام معلم برگزار شد؛ شهباز اکبری فرماندار، علی یوسفی مدیر آموزش و پرورش، جمعی از مدیران، معاونان، کارکنان ادارات، فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان کوهرنگ با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر چلگرد؛ با آرمان‌های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای ایران اسلامی تجدید میثاق کردند.

در پایان این مراسم علی یوسفی بابادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای معلم و دانش آموز گفت: ما آزادی و استقلال کنونی کشور را مدیون شهدایی هستیم که از جان خود گذشتند تا کشور به دست بیگانه نیفتد. همان کسانی که یک تنه در مقابل نیمی از قدرت های جهان ایستادند و با خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

وی افزود: خدمات ارزشمند شهدای گرانقدر و ایثارگران انقلاب اسلامی که زمینه‌های اعتلا و ارتقای روز افزون و پر شتاب جایگاه ایران عزیز را رقم زده است در حافظه تاریخی مردم شریف به یادگار خواهد ماند و اکنون این وظیفه ما است که در قبال رشادت رزمندگان شهید در سایه رهنمود های ارزشمند مقام معظم رهبری با جان و دل از دستاوردهای خون شهدا صیانت کرده و ادامه دهندگان راه آنان باشیم.

دانش آموز خبرنگار: حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار