کشف 200 میلیارد ریال انواع البسه قاچاق در غرب تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ازکشف بیش از 346 هزار ثوب انواع البسه قاچاق ، خبر داد و گفت کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق شده را 200 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۵۷۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف 200 میلیارد ریال انواع البسه قاچاق در غرب تهران

سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی توضیح داد: طی اطلاع از اینکه شرکتی اقدام به انتقال ودپوی مقادیر بسیار زیادی انواع پوشاک و کفش خارجی و ایرانی قاچاق در آدرس کیلومتر22 بزرگراه شهیدلشگری می‌کند، مامورین این پلیس طی یک عملیات همزمان ومنسجم پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس به محل دپوی کالاهای قاچاق مراجعه که بیش از 346 هزار ثوب در محل موجود بود.

وی بیان کرد: در بررسی اولیه مشخص شد محل شرکت بسیار بزرگ با سه طبقه مجزا و یک باب ساختمان اداری بوده که بیش از 70نفر در محل مشغول بکار بوده و طبقه اول سوله محل دپو،طبقه دوم محل نصب و برچسب زنی و ... و طبقه سوم محل بسته‌بندی و فروشگاه اینترنتی ارائه بازار مصرف است که طی بررسی صورت گرفته در محل مکان موصوف در سامانه انبارداری و جامع تجارت ثبت نشده است.

سرهنگ ولی‌پور عنوان کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد انواع کالاهای خارجی در ساعات پایانی نیمه شب توسط خودروهای سواری شوتی،وانت،کامیون و... به آن محل انتقال و تخلیه می‌کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان در رصدهای اطلاعاتی مالک کالاها را شناسایی کردند، افزود: تماس های متعدد با مدیران و مالکین شرکت انجام که هیچ فردی در محل حاضر نشد. لذا با هماهنگی مقام قضائی، کارآگاهان درخصوص قاچاق و تقلب در کسب، پرونده را به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 200 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس 110 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار