جمعی از خانواده شهدای آتش‌نشان خواستار شدند؛

درخواست تغییر نام چهارراه استانبول به شهدای آتش‌نشان

تهران (پانا) - جمعی از خانواده شهدای آتش‌نشان، پرسنل آتش‌نشانی و شهروندان تهرانی درخواست کرده‌اند نام چهارراه استانبول به شهدای آتش‌نشان تغییر کند. سخنگوی شورای شهر تهران هم گفته است هنوز چنین درخواستی به کمیسیون نامگذاری نرسیده است.

کد مطلب: ۱۲۵۱۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
درخواست تغییر نام چهارراه استانبول به شهدای آتش‌نشان

همزمان با سالروز حادثه پلاسکو و شهادت 16 آتش‌نشان در این حادثه نامه‌ای از طرف، خانواده شهدای آتش‌نشان، پرسنل آتش‌نشانی و عموم مردم در سایت کارزار خطاب به رئیس شورای شهر تهران به ثبت رسیده که در آن درخواست شده نام چهارراه استانبول به شهدای آتش‌نشان تغییر کند.

در این نامه آمده است:‌

جناب آقای چمران
رئیس محترم شورای شهر تهران

با سلام و احترام

در آستانه سالگرد حادثه تلخ و جانسوز پلاسکو، اینجانبان جمعی از خانواده‌های شهدای آتش‌نشان، پرنسل خدوم آتش‌نشانی و عموم مردم کشور درخواست داریم تا نسبت به تغییر نام چهار راه استانبول به چهار راه شهدای آتش‌نشان اقدام فرمایید تا شاید با این اقدام یاد و خاطره آن شهدای گرامی و معزز بیش از پیش در یادها بماند.

امیدواریم با صدور دستورات لازم در این خصوص، نسبت به گرامی داشت مقام آن شهدا توجهات لازم را نشان دهید.

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران درخصوص این درخواست به پانا گفت: «چنین درخواستی درخصوص تغییر نام در کمیسیون نام‌گذاری مطرح نشده است.»

وی ادامه داد: «برای ثبت درخواست تغییر نام، باید پیشنهاد به منطقه شهرداری متناظر تحویل داده شود و بعد از کار کارشناسی به کمیسیون تغییر نام ارسال شود. دست کم این درخواست باید به کمیسیون نامگذاری با مرکز ارتباطات شهرداری تحویل داده شود تا بررسی‌های لازم درخصوص آن انجام شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار