اسکووچیچ پس از صعود به جام جهانی از چه چیزی می‌ترسد؟

اگر در جام جهانی با این تیم روبرو شوم گریه می‌‎کنم

تهران (پانا) -– سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تمجید از عملکرد شاگردانش در انتخابی جام جهانی، مهم‌ترین ترس این روزهایش را کرونا دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۱۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
اسکووچیچ پس از صعود به جام جهانی از چه چیزی می‌ترسد؟

دراگان اسکووچیچ که پنجشنبه توانست با ادامه روند موفقیت خود در فوتبال ایران با عبور از سد تیم ملی عراق به جام جهانی 2022 صعود کند، پس از کسب این موفقیت در مصاحبه‌ای با شبکه hrt کرواسی به نکات مهمی اشاره کرده است.

او در گفت‌‌وگو با این شبکه درباره بازی مقابل تیم ملی فوتبال عراق در حضور تماشاگران ایرانی گفت: « این بازی چیزی شبیه به دیدار و صربستان است و برای ایرانی‌ها خیلی اهمیت داشت. بازی مقابل هواداران ایرانی فوق‌العاده بود و حتی می‌توانست قانع‌کننده‌تر باشد، اما بعد از بازی خیلی خوب جشن گرفتیم. در کل از کاری که در تیم ملی ایران انجام دادم خوشحالم و به آن افتخار می‌کنم. دیروز از سراسر ایران برایم فیلم‌هایی فرستادند که مردم در خیابان‌ها شاد بودند. دیدن این همه شادی خوب بود و من خوشحالم که ایران را خوشحال کردیم. ایران یک کشور فوتبالی است و فوتبال برای مردم اینجا معنی زیادی دارد.»

وی در ادامه درباره روند خوبش در تیم ملی ایران و گفت: « کسب ۱۳ برد و یک تساوی با تیم ملی ایران، تقریباً عالی است؛ اما در این مسیر مشکلات زیادی وجود داشت و در بازی‌های زیادی تحت فشار بودیم. در مرحله اول انتخابی جام جهانی اجازه نداشتیم حتی یک امتیاز از دست بدهیم. حالا هم به دلیل پروتکل‌های بهداشتی، این شرایط بسیار سخت شده است و تنها چیزی که اکنون از آن می‌ترسم، ویروس کرونا است. ما روز پنجشنبه با گارد باز به سمت آن رفتیم و با همه این شرایط افتخار می‌کنم که همه چیز را به دست آوردیم.»

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره حضور در جام جهانی گفت: « باید خوب آماده شویم. در برخی از پست‌ها کمبود‌های مشخصی داریم و در برخی دیگر از پست‌ها واقعاً قوی هستیم، حتی در مقیاس جهانی. ما مهاجمان درجه یک جهانی داریم. فکر می‌کنم می‌توانیم کار‌های خوبی در جام جهانی قطر انجام دهیم.»

اسکووچیچ در بخش دیگری از این مصاحبه درباره همگروه شدن احتمالی با تیم ملی کرواسی گفت: « تقابل احتمالی‌ با تیم ملی کرواسی در جام جهانی؟ همه در مورد این موضوع از من سئوال می‌پرسند. نمی‌دانم چگونه از نظر احساسی با آن برخورد کنم؛ احتمالاً گریه می‌کنم. این یک تجربه و وسوسه عالی خواهد بود. خواهیم دید که قرعه کشی چطور خواهد بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار