رئیس پلیس امنیت اقتصادی به نمایندگان گزارش می‌دهد

وزیر صمت و رئیس سازمان بازرسی کل کشور در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی حاضر می‌شوند

تهران (پانا)‌ - وزیر صمت و رئیس سازمان بازرسی کل کشور در نشست این هفته کمیسیون اقتصادی مجلس حاضر می‌شوند.

کد مطلب: ۱۲۵۱۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس پلیس امنیت اقتصادی به نمایندگان گزارش می‌دهد

نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه (۱۰ تا ۱۲ بهمن) برگزار می‌شود.

کمیسیون اقتصادی مجلس در روز یکشنبه از رئیس سازمان بازرسی کل کشور برای ارائه گزارش اقدامات و برنامه‌های نظارتی این سازمان در خصوص مسائل اقتصادی کشور دعوت کرده است. همچنین رئیس مجتمع قضایی رسیدگی به دعاوی تجاری برای استماع گزارش اهداف و برنامه‌های این مجتمع جهت تسهیل در موضوع دعاوی تجاری کشور در جلسه کمیسیون اقتصادی حاضر می‌شود. رأی‌گیری نهایی حکم الحاقی به طرح مالیات بر عایدی سرمایه در خصوص چگونگی اخذ مالیات در مناطق آزاد تجاری_صنعتی و ویژه اقتصادی نیز در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار دارد.

همچنین در روز دوشنبه نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی با رئییس سازمان تعزیرات حکومتی و معاونان ایشان به منظور بررسی آخرین اقدامات‌ سازمان در خصوص برگزار می‌شود.

جلسه کارگروه تخصصی بررسی طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی جمهوری اسلامی ایران و دعوت از وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور بررسی سوالات آقایان، کمال حسین‌پور، نماینده پیرانشهر، محسن فتحی، نماینده دیواندره و کامیاران، حسن نوروزی، نماینده رباط‌کریم و بهارستان، مهدی شریفیان، نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلام شهر و پردیس، سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه،جلیل مختار، نماینده آبادان دستور کار روز سه‌شنبه کمیسیون اقتصادی مجلس است.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز در هفته جاری به ادامه بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل می‌پردازد.

استماع گزارش رئیس پلیس امنیت اقتصادی، ارائه گزارش کمیته روابط خارجی در خصوص بررسی آخرین اخبار و تحولات کشور یمن، نشست اعضای هیأت رئیسه کمیسیون و رؤسای کمیته‌های تخصصی و ادامه بررسی مباحث مطروحه قبل در کمیته با حضور مسئولین ذی‌ربط از دیگر موضوعات در دستور کار این کمیسیون است.

بررسی و تبیین اهداف و نحوه بهره‌مندی از فرصت‌های آینده در نشست تخصصی کمیسیون با رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و معاونین مرکز، بررسی آخرین اخبار و تحولات کشور یمن و سوریه با حضور مسئولین ذی‌ربط نیز در دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار