بیش از 330 بسته معیشتی با مشارکت خانه‌های هلال زنجان در شب یلدا توزیع شد

زنجان (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از توزیع بیش از 330 بسته معیشتی در قالب طرح یلدانه و با شعار «همدلی و مهربانی را گسترش دهیم» با مشارکت خانه‌های هلال در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خرمدره، برای خانواده‌های کم برخوردار خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 330 بسته معیشتی با مشارکت خانه‌های هلال زنجان در شب یلدا توزیع شد

سید قاسم موسوی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: همزمان با شب یلدا به منظور گسترش همدلی و تسکین آلام بشری در جامعه و افزایش اثربخشی فعالیت داوطلبان در یاری رساندن به هموطنان و حمایت از افراد کم برخوردار و آسیب پذیر به ویژه بیماران مبتلا به کرونا توزیع بسته های غذایی انجام شد.
وی تاکید کرد: بر همین اساس خانه های هلال مسجد امام هادی(ع) و حسینیه حضرت علی اصغر در شهرستان زنجان، خانه هلال بهزیستی و مسجد النبی(ص) در شهرستان خرمدره و خانه هلال روستای فنوش آباد شهرستان ابهر اقدام به جمع آوری بیش از 330 بسته معیشتی و غذایی برای خانواده های کم برخوردار کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: فرهنگ ایرانی اسلامی همواره در دستگیری از نیازمندان زبانزد بوده و هر یک از ما جزئی از این فرهنگ هستیم که می توانیم با حرکتی هرچند کوچک و ناچیز برای دستگیری از نیازمندان دلی را به دست آورده و به منظور ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهر و محبت گام برداریم.
موسوی ادامه داد: جمعیت هلال احمر با توجه به رسالت جهانی و انساندوستانه خود به عنوان نهادی عام المنفعه با استفاده از توان داوطلبان و خیرین، ارائه خدمات بشردوستانه را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.
وی ادامه داد: به همین منظور حوزه داوطلبان با تاثیرپذیری از آیین های ملی در جهت اعتلای فرهنگ خیرخواهانه به مناسبت پاسداشت آیین سنتی شب یلدا، با هدف ایجاد فرهنگ مشارکت اجتماعی آحاد مردم با همراهی داوطلبان و نیکوکاران با رعایت پروتکل های بهداشتی در جهت کاهش آلام بشری توانستیم گام هایی برداریم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در سطح شعب هلال احمر شهرستان های استان روسای هلال احمر و کارشناسان داوطلب با تبریک شب یلدا به امدادگران در پایگاه های امداد و نجات جاده ای استان، آتش نشانان در ایستگاه های آتش نشانی و کادر درمان در بیمارستانها با اهدای شاخه گل و شیرینی ساعاتی از این شب را همراه این پرسنل خدوم سپری کردند.
موسوی، هدف از برگزاری برنامه های شب یلدا را پاسداشت آیین سنتی بویژه همراه با افرادی که در کنار خانواده نبودند، ایجاد روحیه نشاط انگیزه و افزایش اثربخشی فعالیت داوطلبان در یاری رساندن به همنوع بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار