سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به پانا اعلام کرد؛

تشکیل پرونده درخصوص تخلف نهرخواری در بهبهان

تهران (پانا) - سخنگوی قوه قضاییه درباره تخلف نهرخواری در شهر بهبهان گفت که در این خصوص در دادستانی اهواز پرونده تشکیل شده است.

کد مطلب: ۱۲۴۱۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل پرونده درخصوص تخلف نهرخواری در بهبهان

اخیرا یکی از مسئولان سازمان جنگل‌ها و منابع طبیعی کشور اعلام کرده که یکسری افراد بیش از 26 هزار متر نهر طبیعی در شهر بهبهان را با نخاله‌های ساختمانی پر کرده‌اند و در حال فروش به مردم هستند. در پی انتشار این خبر سازمان جنگل‌ها در نامه‌ای به دادستان کل کشور برای جلوگیری از تکرار حادثه سیل شیراز خواستار ورود قوه قضاییه به این موضوع شد.

ذبیح‌الله خداییان، سخنگوی قوه قضاییه امروز در هفتمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال پانا مبنی بر اینکه اخیرا یکی از مسئولان سازمان جنگل‌ها اعلام کرده که یکسری از افراد بیش از ۲۶ هزار متر نهر طبیعی را در شهر بهبهان با نخاله‌های ساختمانی پر کرده و به مردم می‌فروشند، حال دادستانی در این زمینه اقدامی کرده است یا خیر، گفت: بعد از انتشار این خبر و همچنین گزارشی که از وزارت اطلاعات به دادستانی کل کشور ارسال شد، توسط معاون دادستان کل کشور و مسئول دبیرخانه حفظ حقوق عامه، مکاتبه‌ای با دادستان عمومی و انقلاب اهواز صورت گرفت تا موضوع بررسی شده و گزارش آن را ارائه دهند.

سخنگوی دستگاه قضا گفت:‌ در این خصوص در شهر بهبهان پرونده‌ای تشکیل شده است. این پرونده مشتمل بر استعلاماتی است که توسط دادستان عمومی و انقلاب آن شهرستان از مراجع ذیصلاح صورت گرفته که دستگاه اطلاعاتی و امنیتی و همچنین منابع طبیعی هستند و اگر چنانچه بعد از وصول پاسخ استعلامات مشخص شود جرمی اتفاق افتاده و افرادی در معرض اتهام قرار گیرند قطعا با آن‌ها برخورد خواهد شد.

به گفته وی، هنوز کسی احضار نشده و پرونده در حال تشکیل و انجام استعلامات و جمع‌آوری دلایل و مدارک است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار