مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم

تزریق واکسن کرونا برای دانش آموزان همچون اجرای مانور زلزله ضروری است

قم(پانا)- مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم عنوان کرد همانگونه که برای پیشگیری از بلای زلزله، مانور و تمرینات مربوطه را برگزار می کنیم، برای مقابله با بحران کرونا نیز تزریق واکسن از سوی دانش آموزان امری ضروری است.

کد مطلب: ۱۲۳۵۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
تزریق واکسن کرونا برای دانش آموزان همچون اجرای مانور زلزله ضروری است

«محسن اروجی» مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم امروز در حاشیه اجرای مانور زلزله که همزمان با سراسر کشور به صورت نمادین در آموزشگاه امامت قم برگزار شد، با تقدیر از دستگاه های امدادی، سازمان دانش آموزی قم و آموزشگاه امامت در برگزاری مانور اظهار داشت: در مواجهه با بلایای گریزناپذیر طبیعی، باید تلاش کنیم تا خانه ها و مدارس را بر اساس اصول ایمنی بسازیم تا آن حوادث و بلایا، منجر به بحران نشود.

وی با اشاره به اجرای بیست و سومین مانور سراسری زلزله افزود: امروز در حالی این مانور را برگزار کردیم که طی سال های گذشته بیشتر خانه ها و مدارس در برابر تهدیدات طبیعی مقاوم سازی شد.

اروجی اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله بتوانیم در آینده نزدیک شاهد اعلام رسمی این خبر باشیم که همه در برابر تهدیدات، مهارت های لازم را کسب کرده اند و همه جا در برابر بلایای طبیعی مقاوم سازی شده است.

وی با اشاره به درگیری 22 ماهه دنیا با پاندمی کرونا، خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه روزبروز اطلاعات بیشتری در مورد کرونا منتشر می شود اما متاسفانه در باره علاج آن کمتر می دانیم و در شرایط کنونی زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، جزء ضروریات است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم گفت: همانگونه که در پیشگیری از تهدیدات زلزله و سیل اقدام می کنیم، بهترین راه برای درمان کرونا و جلوگیری از ابتلا به آن، تزریق واکسن است و دانش آموزانی که در سن تزریق واکسن هستند، حتما اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار