سارقان محله گیشا بازداشت شدند

تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ سارق منازل در غرب تهران خبر داد و گفت متهمان در محله گیشا دستگیر شدند.

کد مطلب: ۱۲۳۴۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
سارقان محله گیشا بازداشت شدند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهار کرد: با وقوع سرقت های متوالی منزل در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات کلانتری های مستقر در غرب تهران قرار گرفت.

وی افزود: با رصد های اطلاعاتی و تحقیقات محلی ماموران کلانتری ۱۳۷ نصر به دست آوردند، راننده و ۲ سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس، سرقت ها را انجام داده‌اند.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه گشت زنی های انتظامی برای دستگیری متهمان افزایش یافت، ادامه داد: تحقیقات پلیسی ادامه تا اینکه ماموران کلانتری شب گذشته، متهمان را هنگام سرقت از یک خانه در خیابان گیشا مشاهده کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت عنوان کرد: متهمان پس از مشاهده گشت انتظامی کلانتری از محل متواری که در یک تعقیب و گریز پلیسی یکی از سارقان پس از اقدامات فنی و پلیسی دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

وی با بیان اینکه ۲ نفر از سارقان متواری شدند، افزود: در تحقیقات مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و با همکاری ۲همدستش قصد سرقت از منزل را داشته است.

سرهنگ موقوفه ای در پایان با بیان اینکه دستگیری ۲ سارق متواری در دستور کار این پلیس قرار دارد، خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیسی جهت کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار