دستگیری 2 مالخر تلفن همراه

تهران (پانا) - رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 مالخر گوشی‌های مسروقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 2 مالخر تلفن همراه

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه هوشنگ کاکاوندی بیان کرد: اواخر مهر ماه پرونده ای با موضوع سرقت به شیوه قاپزنی از طریق کلانتری 116 مولوی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی ارسال شد که مفاد آن حاکیست؛ شهروندی به ماموران گشت کلانتری مراجعه و اظهار می کند در حال تردد در خیابان مولوی بودم، ناگهان یک دستگاه موتورسیکلت به من نزدیک شده و راکب آن موبایلم را از دستم قاپید و متواری شد.

وی عنوان کرد: با ارسال پرونده به پلیس آگاهی کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه پی جویی خود را آغاز و در بدو تحقیقات متوجه می‌شوند تلفن همراه مسروقه شاکی در اختیار شخصی به اسم حمید از اتباع کشور افغانستان است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: یافته های کارآگاهان به مرجع قضائی منعکس که با هماهنگی بازپرس پرونده و از طریق شیوه های نوین و علمی کشف جرم آدرس حمید شناسایی و چهارم آبان ماه وی دستگیر می شود که هنگام دستگیری گوشی مسروقه متعلق به شاکی نیز از ید متهم کشف شد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: پس از دستگیری حمید، در خصوص نحوه تحصیل گوشی مسروقه اظهار داشت آنرا از شخصی بنام طاهر که از اتباع کشور افغانستان است و در امر خرید و فروش گوشی های مسروقه فعالیت داشته خریداری کرده و قادر به معرفی وی نیز است.

سرهنگ کاکاوندی افزود: با اعتراف صریح متهم کارآگاهان با هدایت و راهنمایی وی جهت دستگیری ید ماقبل اقدام به محض حضور کارآگاهان در نزدیکی مخفیگاه طاهر، وی از حضور کارآگاهان آگاه شده و اقدام به فرار می نماید که در نهایت کارآگاهان با رعایت قانون بکارگیری سلاح و پس از شلیک دو تیر هوایی طاهر 22 ساله را دستگیر نمودند.
رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: طاهر پس از انتقال به پلیس آگاهی به بزه انتسابی معترف گردید که پرونده تکمیلا به دادسرا ارسال و هر 2 متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند و تحقیقات برای کشف زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار