علی متین:

رهبری و پشتوانه مردمی، عامل استمرار انقلاب اسلامی است

ارومیه (پانا) - مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی عنوان کرد ملت ایران با ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان، انقلاب اسلامی را صادر کردند و داشتن رهبری فرزانه، پشتوانه مردمی عامل استمرار انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۲۳۳۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
رهبری و پشتوانه مردمی، عامل استمرار انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام علی متین، در همایش 8 هزار نفری بسیجیان در ارومیه افزود: رهبری پیامبرگونه حضرت امام (ره) بود که با روشنگری و جهاد، توانست مردم را همراه خودش کند.
وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب معترفند ساعتها برای مقابله با اسلام گرایی برنامه ریزی می کنند، ولی ایران رهبری دارد که با یک سخنرانی، ساعت‌ها نقشه های آنان را نقش برآب می کند.
وی با بیان اینکه عنصر اول استمرار انقلاب وجود یک رهبر حکیم و فرزانه است، بیان کرد: مولفه دوم جز نیروی انسانی چیزی نیست و اینجا نیروی انسانی لشکر مخلص خدا، یعنی بسیج است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: اگر بسیج نبود، نه امام (ره) می توانست انقلاب را محقق کند نه رهبر انقلاب می توانست این انقلاب را استمرار ببخشد.
وی با بیان اینکه هم خود ایرانی ها در مقابل دشمنان ایستادند و هم توانستند مقاومت را به جبهه یمن و لبنان صادر کنند، گفت: مقاومت را به مردم جهان دیکته کردیم و دیگران هم که به ما اقتدا کردند شدند حزب الله لبنان و ثمره آن را دیدند.
حجت الاسلام متین گفت: دشمن از توان ملت ایران در تحیر است. وقتی دوستان کلمه بسیج را می شنوند نشاط و شادی آفرینی برایشان همراه دارد و اما وقتی دشمن نام بسیج را می شنود و با نام بسیج مواجه می شود مایوس می شود و هرجا نام و یاد بسیجی هست دشمن از او واهمه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار