مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

شکوفایی استعدادهای دانش‌‎‎آموزان نباید مورد غفلت واقع شود

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی تاکید کرد تمامی استعدادهای برتر، دانش‌آموزان متعلق به ایران اسلامی هستند و نباید از شکوفایی این استعدادها غفلت کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
شکوفایی استعدادهای دانش‌‎‎آموزان نباید مورد غفلت واقع شود

مهین منافی در آیین تجلیل از برترین‌های کنکور 1400 شهرستان سلماس افزود: همه شهرهای آذربایجان غربی دارای استعدادهای برتر تحصیلی و هوشی هستند و باید تلاش شود تا این استعدادها شکوفا شوند.

وی با اشاره به اینکه ۲۲۳ نفر رتبه زیر هزار در کنکور ۱۴۰۰ و در ایام کرونا داشتیم که با توجه به شرایط کرونایی و آموزش های غیرحضوری برای استان ما آمار خوبی است، گفت: باید تلاش ها چندین برابر شود و درخشش بیشتر دانش آموزان استان را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه مرزی برای علم آموزی نیست و باید تا آخرین لحظه برای علم اندوزی تلاش کرد ادامه داد: نکته مهم و قابل توجه همدلی است که در ایام کرونا شاهد همدلی اولیا و فرهنگیان بودیم و معلمان ما هم اکنون در تمام ساعات شبانه روز در کنار دانش آموزان هستند تا اجازه ندهند در روند تعلیم و تربیت خللی ایجاد شود.

وی بیان کرد: باید بچه ها را طوری بار بیاوریم که سبب ارتقای هم شوند و روحیه همفکری و همدلی باید در آنان تقویت شود.

منافی افزود: تمام تلاش فرهنگیان استان در راستای بهبود روند آموزش و کیفیت یادگیری است و این موضوع جزء اولویت‌های نظام تعلیم و تربیت است.

در این آیین از برگزیدگان کنکور 1400 در شهرستان سلماس با اهدای لوح سپاس با حضور مسوولان شهرستانی و مدیران مدارس و اولیا تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار