با هدف پاسخگویی به سوالات و تماس‌های مردمی؛

حضور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در برنامه ارتباطی سامد و پاسخگویی مستقیم تلفنی با مردم

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی با حضور در مرکز سامد استانداری به سوالات و تماس‌های شهروندان در زمینه‌های مختلف پاسخ داد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در برنامه ارتباطی سامد و پاسخگویی مستقیم تلفنی با مردم

برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد، روز سه شنبه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان در مرکز سامد مستقر در محل استانداری آذربایجان غربی برگزار شد.

«مهین منافی» در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) و با هدف تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هم استانی ها و ارج نهادن به حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در این محل حاضر شد.

در این برنامه مردم استان آذربایجان غربی از ساعت 12 الی 13 از طریق شماره تماس 111 مسائل و مشکلات خود، مرتبط با این نهاد را مطرح کردند.

مشکلات مربوط به شبکه شاد، نقل و انتقال، مسایل بازنشستگان، مسایل آموزشی و سایر موضوعات مطرح در این زمینه پاسخ داده شد و موارد لازم به بررسی بیشتر، نیز به اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل ارجاع داده شد.

سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار