۹۲ درصد دانش‌آموزان خراسان‌شمالی واکسن دریافت کردند

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت تاکنون ۹۲ درصد از جمعیت دانش‌آموزی ۱۲ تا ۱۸ سال این استان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۲۹۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
۹۲ درصد دانش‌آموزان خراسان‌شمالی واکسن دریافت کردند

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، مهدی مودی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: در مجموع ۷۷ هزار و ۳۰ نفر از دانش‌آموزان گروه سنی ۱۲تا ۱۸سال در سال تحصیلی جدید ثبت نام کرده اند.

وی افزود: تمامی مدارس استان از شروع نیمه دوم آبان ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی فعال هستند.

وی با بیان اینکه آموزش دانش آموزان روستایی، عشایری، هنرستان ها و کلاس اولی های استان از ابتدای مهرماه به صورت حضوری بوده است، گفت: حضور بقیه دانش آموزان از نیمه دوم آبان ماه به صورت تدریجی و با نظر شورای مدارس خواهد بود.

مودی تعداد کلاس های درس را در مجموع ۸۶ هزار و ۶۵ کلاس درس در استان اعلام کرد و گفت: در این کلاس ها ۱۸۶ هزار دانش آموز مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: یک و نیم درصد دانش آموزان در خراسان شمالی مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد ۴۸ درصد دختر و ۵۲ درصد پسر هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: ۳۸درصد مدارس در مناطق روستایی و ۶۲ درصد نیز در مناطق شهری وجود دارد.

مودی همچنین افزود: با برنامه ریزی انجام شده تا نیمه آبان ماه باید تمامی فرهنگیان دُز اول و دُز دوم واکسن را دریافت کرده باشند تا برای کلاس های حضوری دغدغه ای نداشته باشیم.

وی در پایان از مدیران، معلمان، اولیا و دانش آموزان خواست تا به مراکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن کرونا را دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار