پایش مستمر مدارس و مراکز آموزشی آذربایجان‌غربی ادامه دارد

ارومیه(پانا) - رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت پایش مستمر مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی استان به صورت مستمر با حضور اکیپ‌های مناطق انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۲۹۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
پایش مستمر مدارس و مراکز آموزشی آذربایجان‌غربی ادامه دارد

رضا علیخانلو در جلسه ویدیو کنفرانس این اداره با کارشناسان مناطق ۲۴ گانه آموزش و پرورش استان با اشاره به تخلفات برخی مدارس و مراکز غیردولتی افزود: تیم های بازرسی و نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی باید بصورت میدانی در مناطق ۲۴ گانه استان فعال شده و بازدیدهای مستمر خود را انجام دهند.

رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل اموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: انحراف معیار و برخی تخلفات امر طبیعی و گریزناپذیر است، اما با تشکیل تیم های نظارتی این تخلفات مدارس و مراکز رصد شده و اقدامات لازم قانونی در این زمینه انجام می شود.

وی با تاکید بر رصد و نظارت مستمر بر مدارس و آموزشگاه های غیردولتی دارای مجوز اظهار کرد: تمامی مدارس و مراکز غیردولتی تحت نظارت مستمر در تمام مناطق آموزش و پرورش استان هستند و قطعا در صورت بروز تخلف، افراد و مراکز متخلف طبق قانون به شورای نظارت استان معرفی و در آنجا تصمیمات مقتضی در ارتباط با تخلفات شان گرفته می شود.

علیخانلو بیان کرد: از خانواده ها و رسانه ها انتظار می رود آنها نیز بعنوان بازوان کمکی اداره مشارکت های مردمی اداره کل را یاری کنند چرا که خود را بی نیاز از کمک و نقدهای منصفانه آنها نمی دانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار