معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری:

مادرانی که کودک زیر ۶ سال و یا دبستانی دارند می‌توانند دورکار باشند

تهران (پانا) - معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری می‌گویدمادرانی که کودک زیر ۶ سال یا دبستانی دارند، می‌توانند به دورکاری ادامه دهند.

کد مطلب: ۱۲۲۴۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مادرانی که کودک زیر ۶ سال و یا دبستانی دارند می‌توانند دورکار باشند

به گزارش ایرنا،‌ معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور امروز پنجشنبه در گفتگویی اعلام کرد: مادرانی که کودک زیر ۶ سال دارند و یا کودک‌شان در مقطع دبستان مشغول به تحصیل است می‌توانند به دورکاری خودشان ادامه دهند.

این در حالی است که روز سه شنبه گذشته رییس سازمان اداری و استخدامی در بخشنامه‌ای به تمام دستگاه‌های اجرایی به استثنای نیروهای مسلح ضمن اعلام پایان دورکاری کارمندان دولت تاکید کرد که از حضور کارمندانی که تا اول آبان ماه حداقل یک دز واکسن را دریافت نکردند، جلوگیری شود.

به گزارش سازمان اداری و استخدامی، براساس بخشنامه ابلاغی ساعت کار روزانه کارمندان همچنان از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه است.

این بخشنامه دستگاه‌های اجرایی و ادارات را ملزم به پیگیری جدی واکسیناسیون کارمندان و خانواده ایشان کرده است و تاکید شده از روز شنبه (اول آبان ماه) از حضور کارمندانی که حداقل یک دز واکسن دریافت نکرده‌اند جلوگیری شود.

براساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچون استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی توسط کارمندان الزامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار