آسیب‌های دانش‌آموزان دردوران کرونا دلیل ضرورت حضوری شدن مدارس است

قرچک(پانا) - ماده ۱۸ قانون شوراهای آموزش و پرورش یک اصل حیاتی و ضروری است و اگر مورد توجه قرار نگیرد، مشکلات اساسی در ساماندهی فضاهای آموزشی ایجاد خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
آسیب‌های دانش‌آموزان دردوران کرونا دلیل ضرورت حضوری شدن مدارس است

ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک در سال ۱۴٠٠ با حضور فرماندار، امام جمعه و مدیر آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد. بررسی ماده ۱۸ قانون شوراهای آموزش و پرورش دستور جلسه امروز شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک بود.

رضا داورزنی در این نشست با تبریک ولادت رسول اکرم(ص) و هفته وحدت، اظهارکرد: ماده ۱۸ قانون شوراهای آموزش و پرورش یک اصل حیاتی و ضروری است و اگر مورد توجه قرار نگیرد با مشکلات اساسی در ساماندهی فضاهای آموزشی مواجه خواهیم بود.

وی با اشاره به فضاهای قلع و قمعی خاطرنشان کرد: ۹ پرونده قلع و قمعی در فضاهای آموزش و پرورش از سال ۹۱ توسط مدیران آموزش و پرورش با همراهی مسئولین ادارات مختلف پیگیری و دنبال شده است که ۵ پرونده به نتیجه رسیده است، اما همچنان ۴ پرونده از جمله زمین اداره آموزش و پرورش در حال پیگیری است که نیازمند هم افزایی و مساعدت ادارات مربوطه است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک با اشاره به واکسیناسیون ۷۰ درصدی دانش‌آموزان شهرستان و تقدیر از کادر بهداشت و درمان شبکه بهداشت خاطرنشان کرد: به حمد الهی با استقبال خوب جامعه فرهنگی شهرستان بیش از ۷۰ درصد فرهنگیان و دانش‌آموزان عزیز واکسینه شدند و تمهیدات لازم مدارس برای بازگشایی حضوری و ترکیبی انجام شده است.

داورزنی با تشکر از اولیا دانش‌آموزانی که در پویش واکسیناسیون دانش‌آموزان همراهی و همکاری لازم را داشتند گفت: امروز همه ما بر آسیب‌های عدم حضور دانش‌آموزان در مدارس اذعان داریم و امیدواریم با اقناع عمومی نسبت به دریافت واکسن و بازگشایی مدارس شاهد حضور دانش‌آموزان در مدارس باشیم.

خبرنگار دانش‌آموز: ستایش گودرزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار