مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش:

بیش از ۴ میلیون دانش‌آموز نخبه در کانون‌های فرهنگی تربیتی، سفیران فعالیت فرهنگی هستند

اصفهان (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از حضور ۴ میلیون دانش‌آموز نخبه فرهنگی در کانون‌های فرهنگی تربیتی خبر داد و آنها را سفیران فعالیت فرهنگی در مدارس دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۲۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۴ میلیون دانش‌آموز نخبه در کانون‌های فرهنگی تربیتی، سفیران فعالیت فرهنگی هستند

علی رمضانی در حاشیه مراسم افتتاحیه کشوری سومین جشنواره فرهنگی هنری کانون‌های فرهنگی کشور گفت: جانفشانی مردم استان اصفهان در 8 سال دفاع مقدس در کشور زبانزد و اسوه است.

وی از همکاری و مشارکت مسئولان آموزش و پرورش استان اصفهان تقدیر کرده و گفت: استان اصفهان همواره از بهترین استان ها در زمینه فعالیت های فرهنگی هنری بوده و این جای تشکر از همکاران عزیز ما و خانواده های گرامی را دارد.

رمضانی در ادامه از فعالیت هزار و 182 کانون فرهنگی تربیتی در کشور خبر داد و افزود: این عدد در حال افزایش بوده و بهترین مربیان آموزش و پرورش در کانون ها فعالیت دارند.

وی اظهار کرد: از بهترین فعالیت های اخیر وزارت آموزش و پرورش، سازمان‌دهی معلمان و رتبه بندی آنها است که جای تشکر ویژه از سرپرست وزارت آموزش و پرورش دارد.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: ۱۳ درصد از وقت دانش آموزان در اختیار آموزش و پرورش است و این اداره کل برای برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان اعلام آمادگی می کند.

وی گفت: آموزش و پرورش با داشتن معلمان توانمند و خانواده های علاقه مند آمادگی کامل برای فعالیت و فرهنگی و تربیت اجتماعی دانش آموزان دارد.

همچنین مهدی اسماعیلی معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان به اهمیت ویژه فعالیت های فرهنگی و هنری اشاره کرده و گفت: پایگاه اصلی این فعالیت ها، کانون های فرهنگی هنری بوده و همواره کمک حال ما در اداره کل آموزش و پرورش بوده اند.

وی در ادامه گفت: در ابتدای شیوع بیماری کرونا با توجه به کمرنگ شدن حضور دانش آموزان در کانون ها آموزش تولید محتوا برای مدیران و مربیان کانون ها انجام شده و نتیجه آن تولید محتواهای ارزنده و برتر در سطح کشور بوده است.

در پایان مراسم تقدیر از افتخارآفرینان عرصه فرهنگی هنری استان اصفهان توسط مسئولین حاضر در جلسه انجام شد.

خبرنگار : سام صالحی بختیاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار