مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش:

جشنواره فرهنگی هنری «فردا» در ۸۰ رشته برگزار می‌شود

اصفهان (پانا)- مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد امسال جشنواره فرهنگی و هنری فردا نسبت به سال گذشته در  ۷ رشته افزایش پیدا کرده است.

کد مطلب: ۱۲۲۲۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره فرهنگی هنری «فردا» در ۸۰ رشته برگزار می‌شود

علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با پانا گفت: «بیش از ۷ میلیون دانش آموز در جشنواره فرهنگی هنری فردا شرکت کرده‌اند و امسال این جشنواره در ۸۰ رشته برگزار می‌شود.»

وی ادامه داد: «در این چهل سال افراد زیادی زحمت کشیدند و زندگی خود را گذاشتند تا بتوانند ثمره آن را ببینند و امروز ما بیش از ۸ میلیون مخاطب داشته باشیم.»

رمضانی ادامه داد: «سیاست ما در سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ در چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا در سال تحصیلی جدید بر این اساس است از همه کسانی که در این چهل سال ما را حمایت و کمک کردند تشکر کنیم، زیرا بسیاری از کارهای مفیدی که انجام شد نظر آنها بود. چقدر خوب می‌شود که ما با آنها ارتباط برقرار کنیم و دغدغه‌هایشان را بررسی کنیم تا بتوانیم جشنواره فرهنگی و هنری را به روزتر کنیم.»

رمضانی ادامه داد:« امسال خوشبختانه جشنواره فرهنگی و هنری فردا نسبت به سال گذشته در ۷ رشته افزایش پیدا کرده است.»

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد:« امسال جشنواره فرهنگی و هنری برای اولین بار در مقطع ابتدایی در دو رشته سرود همگانی و نقاشی همگانی برگزار می شود که نشان‌دهنده این است که جشنواره، خود را با دانش آموز هماهنگ کرده و بررسی می کند که دانش آموزان به چه رشته هایی نیاز دارند و جامعه به چه فعالیتی نیاز دارد که ما دانش آموزان را برای آن مسیر تربیت کنیم. به همین خاطر افتتاحیه چهلمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری هم، امروز که روز بزرگداشت حافظ بود در سراسر کشور برگزار شد. در پایان از همه کسانی که ما را در این امر یاری کردند از جمله اولیا و مربیان و اساتید تشکر می کنیم.

خبرنگار:زینب زراعتی

عکاس: سام صالحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار