نقش موثر جشنواره فرهنگی، هنری فردا در زمینه رشد و شکوفایی استعداد دانش‌آموزان خلاق کشور

اسلامشهر (پانا)- آیین افتتاحیه چهلمین دوره جشنواره فرهنگی، هنری فردا ، سومین جشنواره کانون‌های فرهنگی، تربیتی و روز بزرگداشت حافظ در آموزشگاه شیخ کلینی اسلامشهر برگزارشد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
نقش موثر جشنواره فرهنگی، هنری فردا در زمینه رشد و شکوفایی استعداد دانش‌آموزان خلاق کشور

سولماز زارعی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در حاشیه آیین افتتاحیه چهلمین دوره جشنواره فرهنگی، هنری فردا و در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد:ساحت تربیتی زیبایی‌شناختی و هنری از ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین است و برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری فردا در زمینه رشد و شکوفایی استعداد دانش‌آموزان خلاق کشور و کاهش آسیب‌های اجتماعی از نقش بسزایی برخوردار است.

او افزود: این جشنواره در 70رشته و 5 حوزه هنرهای دستی، تجسمی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، فیلم و هنرهای نمایشی و آفرینش‌های ادبی و فرهنگی برگزارمی‌شود و سال گذسته دانش‌آموزان آموزش و پرورش اسلامشهر در این جشنواره با کسب 45رتبه کشوری و265رتبه استانی خوش درخشیدند.

زارعی بیان کرد: در شرایط فعلی که جامعه درگیر ویروس کرونا است، خلق و آفرینش آثار هنری موجب نشاط و شادابی می‌شود و امیدواریم شاهد حضور پرشور دانش‌آموزان در جشنواره باشیم.

در آیین افتتاحیه چهلمین دوره جشنواره فرهنگی، هنری فردا و سومین جشنواره کانون‌های فرهنگی آموزش و پرورش اسلامشهر در آموزشگاه شیخ کلینی، کارشناس مسئولان و کارشناسان مقاطع تربیتی، فرهنگی و هنری و مدیران کانون‌های فرهنگی، تربیتی الغدیر و طوبی نیز حضور داشتند.

خبرنگار:حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار