شکوهی: تربیت دانش‌آموز کارآمد یکی از ماموریت‌های مهم تعلیم و تربیت است

تهران (پانا) - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد یکی از ماموریت‌های مهم و اصلی تعلیم و تربیت این است که دانش‌آموزان کارآمدی تربیت کند.

کد مطلب: ۱۲۲۲۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
شکوهی: تربیت دانش‌آموز کارآمد یکی از ماموریت‌های مهم تعلیم و تربیت است

مسعود شکوهی در آیین افتتاحیه چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا در هنرستان مالک اشتر منطقه ۱۲ ضمن تشکر از همکاران اداره کل فرهنگی هنری برای برگزاری این جشنواره بر اهمیت جشنواره فردا در آستانه چهلمین سال برگزاری خود تاکید و اظهار کرد: هنر، فرهنگ و نقش آن در پایداری نظام اهمیت دارد لذا یکی از ماموریت‌های مهم و اصلی تعلیم و تربیت این است که دانش‌آموزان کارامدی تربیت کند.

وی افزود: مطلوب نظام تعلیم و تربیت این است که خروجی نظام کارامد باشد اگر بتوانیم دانش‌آموزانی در تراز تعلیم و تربیت داشته باشیم، نظام موفق می‌شود.

شکوهی ادامه داد: همه تلاش و برنامه ریزی‌ها مبنی بر تربیت اینگونه دانش‌آموز است که حوزه مسابقات و جشنواره‌ها می‌تواند در این راستا موثر باشد.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: ۴۰ سال تجربه به دست آمده از این جشنواره برای شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار