اجرای طرح واکسیناسیون دانش‌آموزان در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

شهرری(پانا) _ مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از واکسیناسیون دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح واکسیناسیون دانش‌آموزان در آموزش و پرورش  ناحیه یک شهرری

محسن نوروزیان مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری اظهار کرد: مهر امسال دومین سالی است که اغلب مدارس بخاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند و کلاس‌های درس به صورت مجازی درحال برگزار است؛ در این راستا ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که با واکسیناسیون تمامی دانش‌آموزان شرایط شرکت در کلاس درس را به صورت حضوری در مدارس فراهم کنیم.

وی ادامه داد: اجرای طرح واکسیناسیون دانش آموزان از پانزدهم و شانزدهم مهرماه در سطح ناحیه یک شهرری انجام خواهد شد و ما با توجه به این موضوع ۱۱ پایگاه را برای انجام واکسیناسیون دانش آموزان آماده کرده‌ایم و اولیا دانش‌آموزان می‌توانند برای اطلاع از این فرایند با مدرسه دانش‌آموز خود هماهنگ باشند.

نوروزیان افزود: بهترین روش آموزشی، تعلیم و تربیت تشکیل کلاس درس به صورت حضوری با حضور معلمان است تا دانش‌آموزان بتوانند به صورت عینی با مسائل آشنا شوند و با پرسش و پاسخ تمام ابهامات خود را برطرف کنند. شرکت در کلاس حضوری باعث بالا رفتن اعتماد به نفس دانش‌آموزان می‌شود و آن‌ها به واسطه کنار هم بودن کار تیمی و گروهی را یاد خواهند گرفت.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری عنوان کرد: با سرعت پیدا کردن روند واکسیناسیون دانش‌آموزان و فراهم شدن شرایط بازگشایی مدارس ضمن توجه جدی به اجرای دستورالعمل‌ پروتکل‌های بهداشتی، شاهد حضور دانش آموزان در کلاس‌های حضوری درس خواهیم بود.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار