ماجدی: به جای کمک کردن پا روی خرخره گذاشته‌اند؛ شستا شوک بدی را به تیم ملی و فدراسیون وارد کرد

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال معتقد است شرکت شستا در بدترین زمان ممکن اقدام به گرفتن ساختمان فدراسیون کرده است.

کد مطلب: ۱۱۸۲۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
ماجدی: به جای کمک کردن پا روی خرخره گذاشته‌اند؛  شستا شوک بدی را به تیم ملی و فدراسیون وارد کرد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، فدراسیون فوتبال در زمان ریاست مهدی تاج مبلغ دو میلیون یورو را برای پرداخت بخشی از قرارداد مارک ویلموتس از شستا قرض کرده بود که حالا خسارت ناشی از این قرارداد و بدهی فدراسیون به شستا، انتقال شش دانگ سند تک‌برگ فدراسیون فوتبال و سه دانگ ساختمان باشگاه پرسپولیس به نام شستا صورت گرفت.

میرشاد ماجدی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون گفت: متاسفانه سرمربی سابق تیم ملی باتوجه به مشکلاتی که برای فدراسیون و تیم ملی فوتبال ایجاد کرده، اکنون همه ما را دچار دردسر کرده است. فدراسیون جدید در راس کار آمده و هر روز با مشکلاتی جدیدی که از قبل به جا مانده درگیر است. این بدان معنا نیست که نمی خواهیم مشکلات را حل نکنیم بلکه نیاز دارین در بهترین زمان ممکن اقدام به حل معضلات کنیم.

وی افزود: اکنون تمام ایران باید کمک حال فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتبال کشورمان باشند تا این تیم بتواند در مسابقات انتخابی که خردادماه در بحرین برگزار می‌شود موفق شود. بجای کمک کردن پا روی خرخره فدراسیون گذاشته شده و هر دم شاهد بروز یک مشکل جدید هستیم.

رئیس کمیته جوانان در ادامه بیان کرد: این موضوعات قابل حل است. ای کاش شرکت شستا صبر می کرد و بعد از مقدماتی جام جهانی و دیدارهای سخت پیش رو، اقدام به اینکار می‌کرد. اکنون وقت حمایت از فدراسیون است و باید تمرکزمان روی مسائل فنی و تدارکاتی تیم ملی بگذاریم نه اینکه شاهد بروز مشکل باشیم.

عضو هیات رئسیه فدراسیون فوتبال معتقد است اکنون زمان حمایت و پشتیبانی از فدراسیون و تیم ملی فوتبال است نه اینکه با فشار، شرایط را به گونه ای فراهم کنند که در نهایت دچار مشکلات عدیده شویم. وی ادامه داد: چه زمانی دولت و مسئولین کمک خواهند کرد؟ زمانی که کار از کار بگذرد همه منتقد می شوند، نمایندگان مجلس باید پا پیش بگذارند و به فوتبال کمک کنند. نمی‌توانند این فوتبال را به حال خود رها کنند.

ماجدی در پایان گفت: رئیس فدراسیون فوتبال یک تنه در حال فراهم کردن شرایطی است که تیم ملی با خیال راحت به بحرین سفر کند. این انصاف نیست که در این زمان بسیار حساس مجموعه فدراسیون را زیر فشار بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار