انصاری راد تاکید کرد

مطالبه گری دانشجویان شورای صنفی برای شروع توام با آرامش در سال تحصیلی جدید

تهران (پانا) - نشست  مجازی با اعضای شورای موسسه دبیران شوراهای صنفی دانشجویان سراسر کشور به مناسبت گرامیداشت مقام معلم‌ با حضور۷ نفر از اعضا موسسه، رئیس دانشگاه فرهنگیان، معاون دانشجویی و مدیرکل برنامه ریزی، خدمات و رفاه دانشجویی در بستر سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه انجام شده است.

کد مطلب: ۱۱۸۲۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مطالبه گری دانشجویان شورای صنفی برای شروع توام با آرامش در سال تحصیلی جدید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، در این نشست، پرویز انصاری راد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله علامه مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسه انقلاب اسلامی و تبریک هفته معلم به خانواده بزرگ فرهنگیان به ویژه معلمان صبور و متعهد اظهار کرد: با توجه به افزایش پذیرش دانشجومعلمان در مهرماه سال ۱۴۰۰ دانشجویان باید آمادگی‌های لازم را برای شروع سال تحصیلی، اموزش حضوری و زیست جمعی کسب کنند که توجه به این مهم ضرورت فعالیت‌های دانشجویی، خدماتی و‌رفاهی در دانشگاه‌ها را نشان می‌دهد.

انصاری راد بیان کرد: شوراهای صنفی و تشکل های دانشجویی باید دانشگاه را در حل مسائل یاری کنند و مسئولان دانشگاهی نیز باید در همه موارد پاسخگوی دانشجویان باشند.

وی افزود: تلاش این است که بتوانیم ارتباطی محکم و دقیق با دانشجویان وبرقرار کنیم و در جریان نیازها و مطالبات آنها قرار بگیریم و هر چه شتاب تغییرات در جامعه بیشتر می‌شود، توجه به این موضوع هم از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود.

معاون دانشجویی، به طرح بازسازی و صنعتی‌سازی آشپزخانه‌ها و طرح ارتقای خوابگاه‌های دانشجویی در این ایام که تبدیل تهدید کرونا به فرصت بود اشاره کرد.

عضو هیات رئیسه دانشگاه، با بیان اینکه تشکل‌های دانشجویی، شوراهای صنفی اصلی‌ترین شاخه فعالیت‌های دانشجویی به شمار می‌آیند؛ گفت: تشکل های دانشجویی و شوراهای صنفی به عنوان نماینده سایر دانشجویان و قشر پویای جامعه در بیان مطالبات، ضامن حفظ و پویایی دانشگاه، مشارکت، همفکری، تصمیم سازی، برنامه ریزی و همکاری در امور صنفی‌‌ هستند.

وی بیان کرد: ایجاد فضای همدلی در بین دانشجویان و مسئولین دانشگاه و آشنایی بیشتر آنها با واقعیات و مشکلات یکدیگر و تقویت فضای همکاری و تعامل از جمله وظایف اصلی شوراهای صنفی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار