حسینی: معلمان استثنایی از قانون خدمات کشوری مستثنی می‌شوند

مصوب کردیم ۱۰ درصد از کل ورودی‌های آموزش و پرورش از معلمان استثنایی باشند

تهران (پانا) - رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی اظهارکرد هم اکنون در تلاشیم تا معلمان استثنایی را از قانون جامع خدمات کشوری مستثنی کنیم تا از 50 درصد امتیارات خاص بهره مند شوند.

کد مطلب: ۱۱۸۲۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: معلمان استثنایی از قانون خدمات کشوری مستثنی می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت‌وگو، دکتر جواد حسینی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی در برنامه «صبح و گفتگو» اظهارکرد: تعلیم و تربیت در حوزه استثنایی در سطح جهان 5 تا 10 برابر تعلیم و تربیت عادی هزینه و رنج و تخصص و وقت بیشتری می طلبد.

وی با بیان اینکه سختی معلمان استثنایی در امر تعلیم و تربیت به ویژه در این ایام کرونایی مضاعف شده است، افزود: متاسفانه قانون مدیریت خدمات کشوری در سالهای گذشته مزایای این معلمان را یکسان سازی کرد اما هم اکنون در تلاشیم تا آموزش و پرورش و معلمان استثنایی را از قانون جامع خدمات کشوری مستثنی کنیم تا از 50 درصد امتیارات خاص بهره مند شوند.

حسینی گفت: یک معلم استثنایی به نسبت معلم معمولی رنج مضاعفی را تحمل می کند و به اندازه زحمت و مرارت هایی که بر او تحمیل می شود باید قدر و منزلت بیشتری پیدا کند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در رادیو گفت وگو با اشاره به اینکه 23 هزار معلم از طریق آزمون و دانشگاه فرهنگیان تحصیل می کنند، گفت: ما مصوب کردیم 10 درصد از کل ورودی های آموزش و پرورش از معلمان استثنایی باشند.

حسینی با بیان اینکه خانواده ها در حوزه استثنایی بیشتر از هر کسی قدر این معلمان را می دانند، اظهار کرد: وظیفه مدیریتی ما این است که قدر و منزلت این معلمان را در تشکیلات ساختار و اداری نهادینه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار